Söndag

Hej nu är det redan söndag! Igår kl 9 så var jag i Älvsbyn och tränade, känner att jag har träningsvärk i framsida lår och i nacken:)
Efter träningen så for jag hem och duscha och åt sen bar det av till Piteå och kolla då syrran spelade fotbollscup. Dom var riktigt duktiga dom vann alla matcher förutom finalen. Jag tror att dom skulle ha vunnit allt om dom inte fick en skadad målis :( 
Men etta i gruppen och tvåa totalt ska man inte klaga över:) jag var där från 2 till 11 på kvällen! Men det var roligt att kolla då alla spelade😊
Men idag så ska hela familjen + mormor och morfar fara och se bio så hoppas den är bra! 
hoppas att ni har det bra för de har jag ingen söndagsångnest här inte!!:)



Kommentera?
Postat av: Anna

Jag har också träningsvärk i nacken! :)

2013-12-29 @ 19:41:47

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0