Julkänsla

Hej, idag äre torsdag. Skolans drygaste dag om ni frågar mig. Men trotts de så har jag kommit hem levande. På hkk idag så gjorde vi palt. Det vart gott! Efter skolan så gick jag och cj till dr thun och jag tog en spruta. Efter de så gick jag, mamma och cj på ica och handlade lite middag. Vi kom hem till mig och pluggade spanska, åt och pluggade lite till. Så just nu för tillfället så känns det som att jag kan allt men imorgon på provet så kommer jag nog inte att ha den känslan.. STANDARD 
Nu ska jag dricka lite glögg och kanske se en julfilm, för jag vill att det ska bli jul ♥
 Hittade denhär bilden på google så måste väl se någon av domhär då? :)
 

Kommentera?
Postat av: Anna

Dom har ju glömt Grinchen! ;D hehe

2013-11-07 @ 22:16:32

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0