Hej!!

Igår så var jag med linn va hade kul! :) Vi fota oss lite :O)     kul ? Joo:) här kommer lite bilder :)Braa bilder va!? !! Haa de bra :) PYZZ

Bilder på söta gobitar <3

sstu

HeejHeej !!

Hallooj !! Skojjig dag =) Idag har jag och Mamma varit i stan och shoppat ;) Hitta b l.a ett par skor :0) och nagellack mm. ;)  Det var skojj :)   Kort inlägg idag men har inte hänt så mkt :)


                                  
Haa det så bra !! PYZZ och heej / Kaajsaaa !! <3

Heej hopp

Glömde att blogga igår men nu är jag TILLBAKS :)
Idag  så ska jag vell inte göra så mkt vara hemma nu ser jag på tv :P och slappar :) Igår städa jag mitt rum det tog år !! lovar jag tror jag aldrig har städar så länge i hela mitt liiv!! det var jätte tråkigt loovvar !!:) NU har jag inte så mkt att säga !! heejdåå
pyss på er sötisar

KRAMAR KAJSA

LUDDE I DET GRÖÖNA GRÄÄSET


heejheej !!

Snacka om sköön sommar!!!.............
   Hello det går ju inte att ha bättre sommar varmt och solenskiner ........
Idag har jag varit med rebecka och vilma jag har sovit hos dom :)
 DEET VAR SKOJJ på kvällen  sååå var vi och gick med doris i byn  eller inte så långt men det tog ett litet tag :)
HAHAH rolig natt :)
vi skulle försöka nattsudda men  det gick inte såå brA vi sommna vid 3 tiden vi sov på soffan det var en sköön natt ,vi hade en soffa var :)
Sen vakna vi kring halv 11 och sen komm min mamma och hämta oss  vi åt hemma hos mig :) Krääm och varmkorv :) sen for vi och bada :) Det har varit jättekuul !!



                                   pyzz på er alla SÖÖTNOSAR !!!


Hej!

Hej !!
Heejzaan!
Idag har jag  och Linn varit och badat i Havet ;P Det var grymt sköönt :P
Ätit Gott :)
och varit på stan :)
NU är linn hos mig :D Och ska sova över :)
Heejddddååå PYZz på er:):)

RSS 2.0