23.40

 Kramar från mig :)
 

Mys

Idag har jag hållit igång hela dagen. Det började med att jag jobbade från 10-14 sen så for jag och träna till 16-18.30 och sen när jag kom hem så klippte jag båda sidorna av gräsmattan :) Så nu hade jag tänkt gå och lägga mig och se Pll som har kommit ut idag ♥ 
Imorgon så blire kanske fotbolls träning, men annars ska jag jobba eftermiddag. Vet inte dock hur länge det blir att jag jobbar :) Vi får se.
 
Men ha de bra, hejdå
 

19/6 - 2013

 Hej och hå, det här blir det första blogginlägget på sommarlovet:) Dom första två veckorna har/ska jag jobba på en grannes bondgård :) Det är faktiskt riktigt kul, jag får plocka sten på ängar, baka, måla, göra hagar och lite smått och gott :) Får se vad jag ska få göra idag. 
Men jag hade typ tänkt berätta att jag lever :) 
 

Bal 2013


Världens bästa klass 7c ♥


 
Hej och hå, igår och idag så har vi ''sovit'' på byan med klassen. Det har varit jättemysigt. Igår så badade vi, spelade kubb och fotboll. ♥ Och tog en massa bilder, men haha vissa bilder vill man verkligen inte lägga ut ;) Jag tror att jag somna kring halv fem? och sen sov jag en halvtimme. Sen vaknade jag :S Men sen sov vi en liten stund till efter det :) 
Jag hade bara tänkt lägga upp domhär bilderna :)
Det kommer nog mer bilder ikväll från balen ;D
 

RSS 2.0