haha

         dagar kvar:D                                          

Nu..

Äntligen är det daggs att blogga(Y)

Jag ides inte igår:D

Nu har jag gått med i en tävling där  jag är med och tävlar i veckansblogg hos http://linnsanlinnsan.blogg.se rösta
på mig jag är nummer 1 :)

 hoppas att ni röstar på mig :)

Igår och idag så har jag ju varit i älvsbyn hela dagen. Eller igår var jag där från kl:10.00- 16.00 och tränat UC som det kallas :D Det var kul fast jobbit.. :D Då åt jag spaggetti och köttfersås (stavning).
Idag har jag ju också varit där  men från kl: 09.00- 15.00  snacka om stel jag var idag det var ju KATASTRÅÅÅÅF!!!!!! MEn det gick ändå :)
HAHAHAHAHH !!! :D
Nyss har jag durschat men jag skulle gjort det för ett tag sen men då hade varmvattnet FRYSI så det gick inte så bra ;) men sen när vattnet komm tillbaka så gick det bra=0)

och nu väntar jag på att mamma ska komma hem från jobbet och maten ska bli klar:)

heejdååå

Imorrn blire Linn  <33


Hoppas att ni röstar på mig :D Jag är nr 1

Hejdåå igen :D




GYMNASTIK <3





finns ingen rubik<3

HEj hej bloggen nu tycker jag att det går gode bra att blogga;)
Jaja slut me de läs www.linnsanlinnsan.blogg.se och kommentera veckans blogg ;) NU!!!
Idag så ska jag då umgås med Rebecka <3  Hon ska komma hit, det ska bli kul ;)

hoppas att jag hinner vara med dig Linn och dig lina <333

Jusst nu sitter jag här och lyssnar på musik ;)¨

men men nu måste ja gå

HEEEJ DÅÅ <3333333

Kväll snart;)

 Hej idag har jag inte gjort så mkt eller jo jag har kört och äkt skoter med ida eller jag tolka mest:D men jag körde lite också;) Jusst nu har jag gode mkt att göra så det blir ett kort inlägg jag ska
* tända en brasa
* hämta en hink år pappa ute vid rökeriet
* fixa mig skälv
* hämta mer ved
ja okej kanske inte så mkt men jusstea ska tända maraller (stavning) oxå så hejdåå
ha en srevlig kväll  :))))<3333

kort inlägg<3

hej hej bloggen det här blir vell inte ett sånt långt inlägg men lite;)8


Idag så har jag och ida o pappa varit hos farmor och farfar där spelade vi lite korong och åt god julmat , vi såg även dag otto ;) en grymt kul film ;)<33

Sen när vi komm hem igen så städade jag mitt rum och tände alla mina mys lampor mysigt;)

MEn nu ska jag se tv Hjedå:)<33


Julen över då
Ja då var det slut på julafton, men det var kul så länge det vara:) Jag fick jätte många fina presenter som jag ville ha<3
Jag fick en vidiokamera som man oxå kan ta kort med, shampo, plattång, skrivoch räkne block, hantlar (styrkegrejjor),väska , almeacka , bok, en jojo, en chocklad ask, trisslotter, en dag med mamma på stan;,) Pengar;) och lite till ;)
Hoppas att ni oxå fick en fin jul<3
Idag så ska våran familj till farmor och farfar för dom ska bjuda oss på mat , det blir säkert jättegott;)<3  Hoppas attt ni får en fin juldag eller vad de nu heter;)<33 


MEGA STORA JUL KRAMAR KAJSA<3

 God jul <33333333333333333333333333333333333333

God jul

 Ha en god jul önskar kajsa och tomten

Hahaha kul kvälll igår:)

haj haj bloggen igår så var de då en riktigt kul kväll;) Jag jenny och ida skulle uppesittar kväll med lotta eller vad de nu heter:) men icke vart de det vi gick upp i idas rum och lekte modeller och sminka varandra;) Vi smimkade bara oss med det här
Den fick jag av jultidnigarna när jag sålde<33

Vi tog några bilder oxå:)


jag// VÄRKLIGEN EN SERIÖS SMINKNING(not) <3

Penny polarn<3Kär


kära syster IDA<33




Ja vi är ju riktigt friska i huvet (not) men det var en kul kväll kommer aldrig att glömma;)
<333 hejdåå

Bilder blandade minnen och jul <3

Här kommer några minnes bilder ja rubiken stämer inte riktigt för när jag hedde in bilderna på datorn så försvann några det var vell ja som gjorde nå fel men här kommer fina bilder<333














Hahahah våra fina cyklar Linn <3


Drake;)


JA däe var några fina minnen med er;)<333 hoppas att ni får en godjul:)


GOD JUL<333333333333333333

Godmooorning!

God morgon och nästan god jul IMORGON ÄR DET JULAFTON<333
KAn inte fatta de :D :D Hoppas att jag får det jag vill ha oc hlite till __=)
Jusst nu så har jag tagit kort på ludde och izor haha vissa vart gode suddiga ;O
ska försöka få in dom på datorn  min mobil hittar t pinte datorn men ska täste en gång till så dom kanske kommer i nästa inlägg idag ;)

Idag ska jag inte göra nå RING(göra nå)!!!!
Hoppas att ni får en god jul med många klappar och presenter (ALLA)
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR




JUL JUL (skola urch)

tha tha bloggen;) Nä skojaa
hej ÄNTLIGEN är det frihet från den ursliga skolan;) Idag på skolan så hade vi en tävling Jag lina och linn var i ett lag och Simon martin och ilya var i ett lag så killarna mot tjejern;9 <33
Det gick skit bra vi (tjejerna) van såklart vi vann 2 Brio påsar och två klubbor ;)
Nu är jag tp sjuk eller hes och täppt i nästippen;) hoppas att det blir bättre innan jul;)Men men ikväll så var det då julavslutning på skolan (äntligen)
Jag lina och linn sjöng Waka Waka det gick inte bra för mig men det gick skit bra för lina och linn.. Älskar er och du oxå rebecka Synd att du var sjuk.. <333 Och sen så flöt dagen på ;9 tills nu eller ja det flyter ju på nu oxå nu sitter jag då här vid datorn och bloggar och läntar som PIP till julen..:)

Hoppas at jag får en dator:)<33
MEn nu ska jag göra nå annat;) hejdå<333



Hoppas att ni får många julklappar av den här figuren (tomten)


ingen rubik : D

Ska vi börja med en bild på hejna inlägget?
- jooo!!
- vad bra jo;)En LITEN vinter bild:)



JAG längtar till JUL <333333333333333333 gör inte ni de??
Jusst nu ser jag på TV..
I veckan har vi nobel på skolan. Det eh gode kul så på Fredag så ska vi äta nobel-lunch. (GOTT)

MEn MEN nu måste jag gå eller skojja,, Hoppas att ni läser min blogg så jag vinner mot POLARN (jenny) ;) MEN nu kommer nå kulit;)'



Heej på PYSS O hej

Mystisk gästbloggare :O

Heej <3
Nu gästbloggar jag, vet ni vem jag äe?
Nä det vet ni itt för jag e osynlig xD
Men nu e kajsa hos mig, vi sitter vid datorn, vi har jul städat ;)
och rengort till the fischies ( STAVNING )
Nu ligger kajsa och mummlar om oregelbunda verb, och förhör mig vad tänker du me kajsa?? x)

Ni får själv lista ut vem jag äe ;)
Men nu ska jag dra pussisar x)
Älskar dig kajsasöderberg ;)
<333333  ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Haha, hejdå

Min blogg!
    
      ↓

http://linnsanlinnsan.blogg.se

Jag kan göra pilar ↓















 / Gästbloggaren :))

TÄVLING

nu äre tävling mellan min och jennys blogg, den som har mest läsare är BÄST!!
www.jennystenvall.blogg.se är hennes blogg.

Hejdå! :)


RSS 2.0