Min helg

hej allihopa! 
Min helg har varit helt grym om ni vill veta. Började med att jag for och träna direkt efter skolan. Efter det blev vi bjudna på jättegod middag hos några grannar! Direkt efter det så for jag till Linn cj. Där var Vilma och Tova. Vi grillade pratade litegrann och cyklade till badtjärn :) 
Sen for jag hem och sov. På morgon då jag vaknade så åt jag frukost och blev sen ner skjutsad till affärn. Jag jobbade där från 9.30-14.30 
Direkt efter en rolig dag där så for jag direkt till Luleå på läger. Jag hann bara vara med 1 eller 2 timmar där, men på kvällen åt vi ute och hade jättemysigt. Morgonen därpå så var det mer träning på schemat! Det var jätteroligt :) 
Sen så efter det så kom pappa och hämtade mig också for vi direkt till farmor. Sen då klockan var slagen så for vi till kyrkan för min sista gudstjänst :)





Juste jag har en blogg

Hej, kom typ på nu då jag fick en kommentar på bloggen att 'juste jag har ju en blogg' så tänkte väl säga att jag lever genom att säga vad jag har gjort idag :)
Idag så började skolan med no sen engelska sen svenska sen so, sen hade vi lunch osv, sen hade vi spanska. Och på spanskan så var vi i hk salen och gjorde lite spansk mat :) sen hade vi svenska redovisning. Det gick väl ändå bra :) 
Sen gick jag, cj, Linn Alva och Linnea och köpte en mjukglass 👍. Efter de så for jag och cj till stan. Där träffade vi Oskar och där gick vi på stan ett litet tag :)
Sen knallade jag vidare till Medborgarskolan för ännu en moppekurs. Moppegrejjen gick bra, och efter det så blev jag hämtad av Linn och Oskar. Han lämnade mig och Linn i Öjebyn. Sen åkte vi hem med Ida, innan vi for hem så stanna vi på ok och jag bjussa på en korv. 
Då vet ni min dag i detaljer :)

Har även börjat kolla på lite på examens klänningar ;)


RSS 2.0