fick tp tagg för att blogga! :)

de är en jävligt sjön känsla! :) men vet ni vad ja kom på???.. att jag far på torsdag!
 OMG"
man är tp taggad men vad ska jag packa??. :)
vill ni veta min dag,
min dag har tp varit på ställen jag inte är på så ofta :) tillixempel i köket och gjort både frukost, lunch och middag" =) riktigt gott.
och sen så har jag varit i tvättstugan och hett ut min tvätt och så har vi varit och handlat mat!
gud vad jag känner mig döktig! :)

och sen så har jag fixat lite bilder :) så jag kommer att bjussa lite senare!
tp nu ! hahh har tänkt börja redigera en ny header ska jag? svar: JOOO"
Men här kommer en bild. :)


sjuk.se

se rubriken! ↑ :(

tjobree ;)

Tagga feest ikväll hos linn <3 jag har fortfarande bloggpaus.. Men jag ork seriöst inte!. Ehh, men först blire skola.:( men ja tror att vi ska sd film så de är ju naiiz! ;b Men nu måste jag käka nå så hejdå! ;)

asså seriöst ork int min blogg ;$

Hej, bara så ni vet! Jusst nu så ser jag på äntligen hemma ;) Ida så har vi då haft skolfotoo... :) nä men de var ändå kul :* tog kompis bilder oxå skitkuul var de :) jag tror att jag ska ta en bloggpaus som jag tp redan har Men då vet ni då dee :)) men vi syns säkert nån gång puss/ k <3 :)

hejzzan! :)

min vecka förra och i veckan! :D

måndag      tisdag   onsdag   torsdag      fredag      lördag       söndag

träning      träning    träning    tova        träning        tova        zumba

träning      träning    träning    Vilma      träning        tävling      zumba tror ja?
                                          (nina gympa)    

hahah jag har inte tränat mycke! :D <3


aa, men om ni ville veta så fick ni veta! :) men nu sitter ja och väntar på bonde :)
men nu så börjar de snart! :D så hejdå!


Grattis min stora linn! :) <3

ja, som ni då ser på rubriken så fyller denna stjärna år idag :D så gratta på ! kanske säger de lite sent men jag har varit och tränat så de blir lite tajt med bloggningen.. ska och tävla i helgen så kommer inte kunna blogga på på lördan men kankse jag hinner lagga ut ett litet inlägg på söndag hur de gick" :)
men nu ska ja se film så tja!

puss på er alla och till speciellt dig linn! <3 ;**

 
lite bilder på sötticcen! : ) men hejdp! <3

ojoj min blogg går under! :(

hej i helgen så har ja då varit med linn och tova :) men nu ska ida ha min dator så tja!
bloggar kanske lite mer sen


RSS 2.0