Bergs bärbara talkshow

Nu har jag precis kommit hem från träningen. Träningen gick inte så bra men då går det bra på tävlingen på Lördag!:)
Nu så ska vi äta middag, ÄNTLIGEN ÄR SKIT HUNGRIG!
Sen så blir det plugg..


~suddigbild~

Hos Vilma

Hejochhå, nu har vi precis vaknat. Igår så var jag med Linn,Tova,Lovisa, Vilma och Rebecka. Vi käkade popcorn var ute och tolkade med en mini bil. Och massa annat skojj. Idag så ska jag till våran lilla by och äta tårta för att fira att vi kommer att bli ÅRETSBY!
Sen så blir de att fara å träna:)



juste glömde att säga att linn hoppade ut genom fönstret då Lule förlora..



Lördag

Hej, idag är de lördag som alla redan vet. Idag så kanske tjejerna skulle hitta på nånting. Så de kanske blir så att vi hittar på nånting. Sen så blir det och se Luleå vinna mot Skellefteå:)
Men nu ska ja gå och göra nå kul;)









Måndag

Idag så börjar rutinerna igen.. 
Imorse då jag skulle stiga upp så var det väldigt segt, så jag snoozade i typ trettio minuter. Efter de så vart det lite stressigt.
Skolan rullade på som vanligt, sen efter skolan så tog jag en citybuss in till tandläkarn.
HAHA och sen när mamma hämtade mig så mötte vi Tova och Vilma.. Vilma cyklade och tova brummade på med sin bil.. haha.. orkar inte berätta hela historian. Nu så blir det å äta nå kvällsfika och gå och lägga sig och se film :)

 
 
Snapchata mig : kaajsaa99

 
 
 


 
 

RSS 2.0