måndag

denhär måndags morgonen vart inte riktigt som planerad. Jag som hade tänkt ha världens sovmorgon, men icke! Självklart så ska man till tandläkarn tio över åtta..:/
Så nu är de bara att kliva upp ur sängen och göra sig iordning till att fara in till stan:)
hejdå...



24 februari

Idag fyller Ida och mamma år<3 Så dagen består av att gratta dom:)
Annars så blir det väl inte så mycket som jag ska göra eftersom min träning utgick..:(
hhehe, nyss så bloggrapeade jag min syrra
så checka hennes nya blogg!
www.idasoderberg.blogg.se



Sportlov:)

hejochhå, igår så var jag och pappa på normalmia och kollade på fotboll, sen efter finalen hade spelas så for jag ida tiff och pappa till sunes!;) Där tog jag en strippsmeny<3 Sen så kom vi typ hem 02.00? och då gick jag och la mig direkt:) Så imorse så tog jag en rejäl sovmorgon till halv 12;)
sen så tog jag en 30minuters promenad med ludde. och nu funderar jah på om jag ska slita pappa ur soffan och dra ut med skotern upp på lillälgberget och käka lunch:)
Vi får se hur de blir, hejdå:)



Vinter 2013

bild jao

Måndag

hellu, min helg har varit bra!:) men den är tyvärr slut nu.. För idag är det måndag:) och måndag = top model Sverige. hehe..:)
Så ikväll så ska jag plugga se pll och se på top model Sverige:)
tagga tagga. idag när vi skulle åka hem med bussen så fick 12 personer stå upp! de är ju sjukt..
nu ska jag plugga. byebye





Mina senaste instagram bilder










Fredag

hellu, idag så ska jag spendera min eftermiddag/kväll med Selma. Vi ska till stan och äta, jag vet inte riktigt vad vi hittar på sen:) Men först så har vi ju då skola.. Det börjar med bad. Vi ska kolla hur många längor vi kan simma på 20 minuter. Sen så har vi spanska, sen so? jag kan inte vårat schema än:p Men man lär väl märka om inte någon annan i klassen går dit:)
Men nu ska jag njuta av denna fredag, puss och kram<3

jag vill även att våran lilla Ludde ska bli frisk<3 Lycka till hos veterinären<3


pizza

hellu, nu är vi på skolan.. och det är här vi ska tillbringa våran kväll :) om ca en timme så ska skolan bjuda sikforsarna på pizza från kifas, mums! :)
och nu sa linnea till mig att jag skulle säga att hon är bäst
fjortisarja0
 

Musik

hejochhå, ikväll så har jag inte gjort så mycket mer än att suttit själv på mitt rum och spelat gitarr och spelat piano.. Och har även försökt träna upp rösten lite :)
här kommer en lejd bild på mig då som vanligt :)
 

Lördag

 
 
Tjenis, denna lördag har jag änsålänge tillbringat med vilma. Vi har varit ute och fotat lite grann. Bilder ser ni ovan :)
Vi har även målat naglarna, och ätit. :) Igår så var vi på valls och åkte snowboard, haha jag har ändå inte så ont i rumpan. Och de betyder att jag inte ramlade så hemskt mycket ändå. 
Mer bilder kanske kommer sen:)
 

RSS 2.0