Dagarna får snabbt

Vilket underbart väder vi har, domhär dagarna som gått har jag hunnit bada, sola, varit med kompisar, tränat, jobbat och varit på Lule kalaset. 
Igår så var jag Linn och Oskar på Luleå kalaset. Vi gick mest omkring och checkade läget. Spelade på lite choklad, och Linn vann! Snacka om glad tjej resten av kvällen:)
Vi såg ison & fille och dom var väl bra! 
Annars gjorde vi inte så mycket, men jag hade då kul iallafall!
//Kajsa 


Brasilien vs Tyskland

Nu har jag kommit hem från både träning och bad. Och
alla ni nu som kollar på fotboll ser väl att Tyskland leder med 5-0.. Jag tycker att Brasilien ska vinna.. Men Aja vi har iallafall morötter och dipp som tröst.
Jag hoppas att Brasilien får ett mål iallafall!
//Kajsa 

En dag som denna mår man

Ojojoj vilket härligt väder vi har fått. Denna dag började med att mamma väckte mig kring nio sen så for vi och klippte gräs. Efter det så for vi till arnemark och badade. Sen så for vi till stallet en sväng och nu är vi hemma och håller på med maten, sen blire en sväng till Älvsbyn och träna lite :)
//Kajsa 

a cinderella story

Whoopsi, råkade visst klicka in på swefilmer och jag hittade denna gamla goding. Det är en sjukt bra film värd att se! 
Men nu ska jag försöka sova godnatt ❤️
//Kajsa 


Måndag

Tjena allihopa som läser min blogg. Idag så har jag varit ute i det underbara vädret och solat, också har jag varit och tränat. 
Till middag så åt vi grillat kött och pomfritt och en jättegod sallad. Ikväll så blire bara att chilla framför tv:en också sen sova. Imorgon så ska jag och mamma röja lite gräs. Sen ska jag nog göra något annat kul innan jag far till Älvsbyn och tränar :)
//Kajsa 

RSS 2.0