hejhej och gått nytt år :-) jg-*

Hejhej, ikväll kl 12.00 så är de ett nytt år! 2012 :-* men kommer sakna 2011. Men jusst nu så sitter jag i soffan och tittar på tv. Kunde tp inte sova nu på morron vakna 8 inte kuul! Ikväll så ska jag mamma och pappa fira nyår i hemmingsmark m ed faster och Tommy och massa andra :-) de ska bli kul :) Nu ska jag berätta vad jag Ida och Jenny gjorde igår, vi var ute och åkte madrass sen så gick vi in och jag gjorde lite mat. Sen så gick vi ut igen och starta skotern och for iväg till skoterbanan och titta lite sen efter tp 20 meter så körde vi fast.. Tp fail men vi to oss upp iallafall ;-) de e jättekul att tolka med madrass alltså! <3. Rekommenderas! Men nu ska jag inte blogga nåmer så hejdå

träning + läger <3

hej allihopa! nu så håller jag på att förbereda mig för att fara till älvsbyn =) där ska de tränas i 2dar.
jag ska sova hos den snällaste anna :) de kommer att bli riktigt kul, måste bara kolla så jag inte glömmer något viktigt.. ni får dissa de oseriösa inlägget som jag skrev igår kväll ;s
menmen kanske ska passa på att berätta att igår så var jag hos www.linnsanlinnsan.blogg.se  de var riktigt skojjs =) vi tog tp lite kort men int så mycke  kolla på gammla minnen och massa sånt och for till stan en snabbis :) de var kuligt.
men nu så ska jag gå ut i garaget och hämta min sovsäck så jag inte glömmer den ;)
hejdå<3







hahahah lite bilder <3

OMG :D:D:D:D:D:D

min mobil kommer snart! längtar  :D :D:D:D::D:D:D:D:DD:D:D

jag tänkte bara om ni ville veta :D


 vadå damp?
godnatt

hejhej =)

hejhej som ni då kanske vet så är det inte jag som har bloggat dom senaste dagarna. menmen nu är det jag<3  jag tänkte bara säga att jag saknar dig linnclarénjohansson! <3 fråga dina föräldrar om ja får vara hos dig på tisdag<3 och om du vill förståss ;) saknar dig! gammal bil men<3 minnen <3
 
 minnnen x 1000 <3
 linn de var ett dike där ;)
 hahahahahah!" :D




 linn jag har tp bara sommar kort! vi måste ta vinter :D :D


Vill ni att Kajsa ska blogga så kommenterar ni!:)

Exakt de e ju upp till er om ni vill de eller inte!;)
//SysterSelma♥

Gästblogging;)

Tjenare det e gästblogging av mejj selma ofc:D
Kajsa skulle följa på skolan men våran lärare vad så sur så hon fick inte alltså guu vår lärare e alltid sur!!:S
jaha kajsa e på stan å nu så bloggar ja åt henne glöm inte att läsa min blogg;)
selmibiieber.blogg.se
Puss på er;)

Kajsa följer imorgon till skolan:D

JA NI HÖRDE RUBRIKEN DE E JAG SELMA SOM BLOGGAR E SÅ GLAD:D:D
KAJSA SKA DUSCHA OM NU UNDRARA PUSS PÅ ER NU;)

Gästblogging av Kajsas syster Selma:)

HejHej ja e SelmaBieber om ni vet vem ja e okej ska berätta ja e ett..
1.Bieber fan
2.Har 12år som Kajsa
3.Går i 6:a
4.Älskar mina kompisar å familj å släkt
5.Jag hatar INSEKTER!¨
6.Jag fyller år den 13januari
7.Mitt favo nr e 6 å 14
8.Favo färg rosa å lila
9.Fmilj; en stora syster som går i 9:a en halv bror å mamma å pappa
10.sport; Karate kanske fotboll ja har brunt bälte snart men annars blått;)
11.Kompisa; alla e mina kompisa ÄVEN du!;)
de e bra att ni läser kajsas blogg den e ju jätte fin å bra visst hon duktig på att blogga?:love:
jaha så här ser ja ut som ni kanske redan vet;)
Ful.se

jag lever omg! ;)

hejhej, nu har jag precis kommit hem från en hemsk avslutning.. jag sjöng solo de gick väl bra men ja tp tappa rösten så de gick väl inte så bra ändå =)=) men därimot så sjöng min fina linn jättefint! aven!
menmen sen så åt vi ``julgransgröt`` som helene sa! :D hahah ja tror ja dör. menmen nu ska jag no gå ut med hundarna eller izor! <3 hejdå<3

hej igen =)

hejhej jag bloggade ett långt inlägg imorse men de försvann så irriterande.. men nu bloggar ja iallafall =) nu sitter jag och smsar med Världensbästasysterselma som hon då heter i min kontaktlista =) hon är en jättegullig tjej som går i sexan hoppas att vi börjar i samma klass! menmen 5bra saker om dig selma
social hela tiden <3
rolig/skojsig =)
snäll
söt/gullig
och bloggar jättefint!
men här kommer en jättefin bild på dig selma! <3

men nu ska jag chilla nalta hejs ;)


en bild :)


hade typ kul?

dags att starta datorn fick världerns blogg lust;-)

Ja som ni ser ja orkar inte skriva på mobielen men jag ska ta en dusch och ska jag försöka blogga lite tack vare Selma har jag fått blogg lust tack <3

jA som ni då kanske har märkt så har ja blogg paus :)

ja ni ser rubriken så hejdå








 så grymt duktig!

2 advent och hemma :)

tjobree! :) hemma nu från Gävle, det gick gode bra 13 av  35-36 så gode nöjd :)
ikväll så blire zzuummbbaa :D
men byebye

 som synd var att dom hade eldat upp bocken...

RSS 2.0