Home igen! ;)

hejhej nu har jag sett Top Model Sverige! De är så sjukt bra! om ni frågar mig! Har inte så mycket att blogga om :)
bloggar imorron! :)
Hejdå<3

Home! :)

Hejhej! Nu har jag kommit hem från skolan. Dom hade fixat en vikarie till 1-2:an så de gick bra! Nu ska jag bara snabb äta och byta om sen så kommer mormor och ska skjutssa mig till gymnastiken! :D <3
wihoow!
så måste skynda mig nu Hejs<3

härlig dag ;)

hejhej, jag han inte blogga igår men jag kan väl säga att det var ett skit fint väder igår! OMG! +21 grader i solen de är inte ofta man har de på vintern. :) Sen så for jag då till linn och där spela vi goode mycke sims och sen så gjorde vi mat, mums!
Och sen så for vi till byan och käka MINI semlor.
sen så gjorde vi inte så mycket mer.
Idag på schemat så blire ÄNTLIGEN träning! De var typ as längesen typ.. en vecka
men de är typ mycke..
Så iallafall träning idag, känns skönt :) Vi får se hur mycket kaos de blir på skolan idag?
6 klasser är det på våran skola tror ja? och idag är det bara 2 lärare.. ;s vet inte riktigt hur dom har tänkt menmen
nu ska jag gå och fixa mig lite och sen gå ut till djuren så dom får nalta käk:)
CHAO! <3
Man tycker ju typ att man är söt?

GODMORGON GODMORGON!♥♥♥

idag så äre skola då som vanligt inte nå speciellt där tror ja! ;) eh sen efter skolan så far jag till linn ioch hittar på nå kul där! :D
men nu ska ja gå och borsta gaddarna och sen åka till skolan! :)
Hejdå<3
GAMMAL BILD...

Annorlunda & Sims!

Hejhej nu sitter jag och ser familjen annorlunda på 4:an och ida spelar sims innne på mitt rum :) undra om hon pallar lagget? ;*
Nyss ar ida hjälpt mig med matten, det gick väl sådär -.-' komplicerat.se
ehh, pappa har köpt en ny data skärm till den stora datorn fy *** vad knösig! :DD
menmen nu ska jag se familjen annorlunda  så hejdå♥
titta vad man hitta!

Nu smäller de!

får vi hoppas..
Hejhej! nu är det vecka 9 och nu har jag ett löfte till er läsare att jag ska börja blogga :) vi får se om något händer med headern menmen som vanligt så måste man ta nalta kort så man kan upptatera bilderna. Idag så har jag varit på skolan hade muntligt nationella prov i svenskan, de gick ändå bra! Menmen btw jag, vilma och linn STEEEKTE! PÅ rasten! helt underbart väder alltså! Och sen så for jag hem ingen träning idag.. :( tränarns dotter är sjuk.
så nu sitter jag och har rensat min dator lite grann för den laggar sönder när man spelar sims.. :( hoppas att det blir bättre nu! ;D
Funderar på om man ska lägga upp några bilder på min BÖGIGA vänn dumle ;** (ENLIGT IDA)
och sen gå och göra lite matte. :)
PUSS/K♥
Men först en bild på mig och syrran! :D
Dumle in action (stavning)
thihi tjockis!
fulis!
Hejdå<3

DRAMA!

hejhej!
den här morgonen så har det varit nalta drama här hemma :) izor jag å pappa har varit till vetrenären.. izor har typ brytit en klo, vet inte riktigt vad som har hänt ;s men men ring pappa om ni undrar han vet! :) eh, nu ska jag ut till min kanin och vara ute med han ett litet tag så han får röra på sig! det kan behövas hejå!
<3

Grattis!

Grattis! Mamma&Ida på eran födelsedag! hoppas att ni får en bra dag från eran Kajsa♥


ingen bild på mamma.. somvanligt. :(

hejdå puss♥

PROO!

Hejhej! idag har jag ju varit med tova och linn! då har vi ridit! och jag är ju proo! :D haha jag flög av fina! skojs!"
sen så galopera jag på cludde! <3
men nu ska jag gå och lägga míg ska upp och gratta ida och mamma img! :)
godnatt<33
-bildbrist-

ny bakrundsbild! :D


Skola snart då!

Hejhej!
idag så klev jag upp tidigt för att gå ut och springa :) jag sprang inte så långt men en liten bit! ;D
det var kul sen tog jag en dusch, riktigt nice!
Just nu så ser jag lite grann på tv. thihi
idag efter skoolan så blire att följa hem med tova och de ska också linn göra! =) Tova skulle typ hålla i ridlektion
mohahho det behövs nog! xD
det ska bli kul! ;D
men nu ska jag dra! hejdåå♥

Godnatt

hejhej!.
Just nu så sitter jag i mitt STÖKIGA rum.. och gör int nå! :(
ska gå och lägga mig nu men undrar om jag ska lyssna på radio eller inte? :)
imorron så blire då skolan och sen vara med tova o,, linn ;) tova skulle typ hålla i en ridlektion, skojs!
hoppas att de går bra!
Hade kul okej? ;)

MU

..

kycklingen är galet galen

hejhej, kom precis hem från gymmet och blev sugen på att göra en kladdkaka, som jag har varit nu i kanske över en vecka. Men då när jag t.ex. kommer hem och kan göra en då är jag helt enkelt inte sugen på den där himla kladdkakan längre. Det är ganska jobbigt ska jag säga er men egentligen så är det väl bra för magen min!
om ni märker att det är ett mycke roligare inlägg än vanligt så är det för att världens bästa syster ida som skriver! Mig hittar ni på www.idasoderberg.devote.se Ganska enkelt att kolla in den bloggen lite också. Då skulle jag bli jätteglad. Men nu ska jag göra nå nytta kan inte sitta här och ruttna, pusspuss! :*
tokig bild på mig och syrran

hejhejhejhejhej<3

thihi ;*
nu är jah typ jätteglad! :) jag ska och åka slalom, så sjukt kul!
sen så blire fotboll taggataggatagga.
nu ska jag typ chilla nalta innan man drar ut i backen =)
men
chaao! <3
naw<3

Längesen! :)

hejhej!
idag har jag hyrt slalom skidor! :)) äntligen!
så ska ut och åka imorron! taggatagga.
jusst nu så är jag hos farmor och farfar jag och farfar ser skidor på tv, SVERIGE VANN!
gode proo"
ja somsakt så var det jättelängesen jag blogga så vi säger som att jag inte kommer ihåg hur man gör
hejdå :)


hahah man hittar så skojsiga bilder på farmors dator!! :D

boboboboboboboboboooOdaBORG!

hejsansvejsan!
idag så blire bodaborg på schemat! Med bäst folket!
alltså gymnastiken! :)
ska fixa mig nalta nu och sen draa!
mendu!
hejdåå
puss/k♥



hejhej =)

hejhej, nu har jag nyss kommit hem från linn. Det har varit kul där :)
just nu funderar jag på im jag ska göra lite matte och sen gå och sova
nu vet ni lite vad jag har gjort iallafall
hehe
hejdå<3
puss/ K♥



hahah min arm ser helt tokig ut! :D



fint & fint





50% borta..

Ja ni ser rubriken halva klassen är sjuk. :-/ så vi har typ haft chill dag idag <3. Inte helt fel att ha det nån dag :) men imorgon har vi nationella prov.. Hoppas att de går bra ;-) måste plugga nalta engelska nu har glosor tills imorgon -.-' så ska dra nu Hejdå puss/k<3

hejhej

de vart nå konstigt med inlägget! :) men nu kommer ett till
eh, idag en helt vanlig skoladag på skolan
imorrn så har vi nationella prov tror ja ;)
men nu drar ja till folkan!
hejdå
puss/k<3

vill ha! :)


vill ha vill ha vill :)

#P8/24 BRUNMIX CLIP ON SET HAIR EXTENSIONS 50cm (110g)


Vatten lös men stolt!

Hejhej<3
ni ser ju rubriken, vi har fortfarande inget vatten men idag ska typ pappa och jimmy gräva och kolla massa
hoppas att vi får tillbaks vattnet snart! :)
STOLT
ja, jag är stolt lver gympan idag alla lyssna och var glada! vi hade stafetter och en rolig lek :)
det gick skit bra om ni frågar mig :_D
de blir ingen gymnastik för mig idag det är för kallt.. typ :/
funderar på att gå ut och göra upp en eld i kojan? s
ska jag?


Puss/k♥

......

asså seriöst hejna blir ett depp inlägg.. vi har inge vatten.. inte kul! man kan inte ens gå på toan!
åhh, så himmla dryygt! vänar tills nån bil ska komma hem och sen fara och låna nått dass! tänker inte sätta mig utanför husen och dra ner byxorna då fryser man ju fast!
jag protesterar! :@

hejdå!



beställt!

hejhej! nu är billjetterna (stavning) beställda! ;D
känns nice :) de ska bli så sjukt kul!!!
eh, idag ska jag vara med linn ;) vet inte vad vi ska göra men nå kul!
men nu så måste jag väl gå och städa mitt rum nalta så hon inte får syk på mig för att jag har stökigt♥
så måste dra
puss/K♥

aw, måste göras om linn!
eller de kanske heter bokat billjett :D


snabbt inlägg.se

hejhej snabbt inlägg hära!
just nu så har jag duschat skit skönt och nu måste jag gå och plugga svenska läxa imorrn och matte-diagnos ;s
så de är bara att börja plugga
chao!
som en liten plugg häst
puss/k♥

tjotjo!

godmorgon godmorgååån! :)
hejsan hoppsan, idag blir de skola som vanligt på mitt lilla schema<3
men sen bäre av till träning'! idag ska jag ge järnet!
det kommer säkert bli kul!
jag sitter och planerar min idrottslektion jag ska hålla i på fredag, tagga!
heheh de kommer bli svettigt :D
men nu så ropar mamma på mat så ska gå och äta nu
hejdå puss/k♥



RSS 2.0