TJEENAA!

Heej är med tovaa har grymt kul  ,, Jaaag ehh såå avis på  domm för dom har köpt fåår !! och lamm :) DE vill jag också haa !!... Och hon har "2 egna lamm KNÖS hehe ne me n ändåå :)
 SKa no göra nå istället för att sitta vid datorn :) Men kolla på TOvvas blogg :)


www.tovaajn.blogg.se 

HEEJDÅÅÅ !!!



                      // kajsa och TOVA :D pyss

HALLOJJ!

Heejzzan !!
Idag har jag haft det bra!:) <<<<<<<<<<<<<<<<3333333333333333333333
sett en film premijär och varit med mamma och pappa och löshoppat ... Kulit men dom fick typ DAMP ;) :D hehe ser på tv nu :P Men har typ int tid att skriva !!
men jag har ändå inget att göra :) HeJJdåå!!






PUZZ KAjsa!! <<<<<3333

Soorry !!

Heej sorry att jag inte har bloggat på ett tag :( Men nu är jag här igen:P
Idag har jag vaksinerat mig Mot stelkramp :S Men det GICK BRAA :) har bara jätteont i armen och ät jättetrööt :P men det är bra iallafall
NU sitter jag och smaskar på vindruvor :)
Igår så hade vi match mot LULEÅ vi vann med ¤ 4-o hehe vvi ägde ut dom :)
Men nu ska jag se lite tv och  fortsätta äta vidruvor :):)

PUSS & HEJJ:)

//KAAJSAA

Haallojj !!

Heej !!

Idag har jag min match eller våran match......,,...
Idag har det varit kul på skolan :D

Grillat

Heej idag fyller min kompis rebecka år jag har varit och grattat henne :) Sen for jag till Farmor och farfar  och fira farfar som fyllde år och sen såå for jag och tränade såå SPECKAT SCHEMA hela dan :) Men nu ska vi  äta grillat och ta de lungt :P:P
Heejdåå :)

SYRRANS MATCH

Dom vann med 11-1 mot Gällevare det var e nlätt match :d Har inte tid att skriva heejs

Haallojj !!

 HEEJ!!
Igår var jag med KÄMPAR LAGET och hade kul vi sov i Folkan :D iDAG HAR vi haft morgon träning  kul:D
 
Imorgon är det match mot PIF F-99 nu ska vi ta dom :P
HAr inget att göra  Ska snart och se Min syster spela en fotbolls match:O)
heejsåå
SÖÖTISAR :d


Ännu en varm dag :D

SOLEN SKINER FÖR FULLT :DHeej har klarat ännu en varm dag ....Äntligen fredag ikväll är det fotbollsläger :) med KÄMPAR LAGET :) Kan blogga lite sen Heejsvejs :)
SÖÖTISAR !!
// KAjsa

GRYMT VARMT

Har typ ingenting attt  göra tven är upptagen HOCKEY nu :(  Är för varmt för att vara ute... HUNDARNA flåsar sönder :S  ÅÅ vad ska jag hitta på ??

VARM DAG :)

heej idag har det varit svin varmt! PÅ skolan har vi varit ute ganska mkt och Lite vattenkrig :) Vi har varit nere vid älven och kollat (grymt mycket vatten nu) Har blött håret :) Heejdåå :)

Haallojj !!

heej Är med LINNSAAN !! HAr nyss komit hem från skolan och är me linn :) :D
HAR MARTCH IKVÄLL!! (kämpar laget :D)
 NU ska vi hitta på nå :) <33



HEEJSSVEJS <3<3 // Kajsa&Linn :P


Hoppsan


Ny blogg och kväll :D

Hej hej hehe , vet itt vad jag ska skriva :D men nu ser jag på teve :) Ishockey Sverige mot Schweiz Hejjdåå :D

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0