LudWard


IzOr


frostie


kissi


hästarna


Halloj

HEEJ !!
 Ännu en varm dag :) Vi har cyklat ner till arnemark  och bada;P (grymtskönnt) Sen for vi hemm och tog en glass nu ska vi äta  :) Sen ikväll så har jag martch mot Älvsbyn :) Heejdåå
// Kaaajsaaa







PYZZ

DAGENS SLUT

de vart nå fel när jag skrev så allt försvann men IzOr är dagens hjälte för att han hitta en höna som smitit som vi har letat hela dan  men när vi inte idesleta nå mer så for vi och bada :)


DAGENSHJÄLTE


sommar


blommor


blommmor


Inte skrivit på länge :D

halloj !! SORRY att ja ginte har skrivit på länge jag är inte så mkt vid datorn när det är så fint väder ute men idag så regnar de lite så is itt vara ute :) LÄNKTAR tills i heljen !! (PITE SUMMER GAMES)
Grymt skojj :) Snacka om vad jag ska kämpa :) 
VAr hos en kompis förrgår och typ stuka handleden  men DEE gåår bra ändåå :)




PITE SUMMER GAMER JAg kan inte sluta tänka på de  :)







Heeejjdåååå PYZZ jag ska försöka att skriva lite mer ///
Kajjsa

Heej!! är ,me linn.9

Halloj  nuu är jag med LInn :) HEHEH har inge att göra :) NÅTT FÖRSLAG ???
Hehe !!

LInN skriver !!:



Hej!!
Vad gör ni då? ;)
Vi vet int va vi ska hitta på nu!
Så ge gärna nå förslag !! ;D
 Hejdå från mej <3


Heej dåå !!!
PUZZ LINN & KAJSA  <33

RSS 2.0