Tävling igår!

Hejhopp !!
Igår så var jag i Arvidsjaur (Stavning) och tävlade.. :)
Tävlingen kallas för ...SkolDM ... Så man tävlar för sin skola typ*
Eh det gick vell ganska bra :)
allt förutom bommen gick bra igår</3
Hopp vart jag nöjdast över♥

Matta/ friståendegolv..♥ Brukar vara en av mina favoriter:D


 Hopp: Gick det bäst på sen var det ett mattberg men det har jag ingen bild på :)

Barr: Gick också bra(Y)
  Bom: Gick inte bra:/


Men jag tror att jag har tagit med alla redskap nu :)

Idag så ska jag och Fira min kusin som fyllt 13:år Igår

GRATTIS!!!!!!


hejhopp! <3

Hejhopp<33 
 Nu var det ett tag sen jag blogga:) elr det är vell senast när jag var hos linn <3
Men bu bloggar jag hemma :)
Ni får mer än gärna komentera hur jag skriver.
Bra/dåligt tråkigt/kul ?????? jag undrar KOMMENTERA!!!! (stavning)
För nån dag sen så hittade jag några bilder som jag redigerat på picnik  <333

Här kommer dom (;


Hahahhaaahah<3 gissa:)
höger/vänster ?



ta vara på ditt....liv du förtjänar det
LEV LIVET


Puss och kram // Kaajsaaa



Kram Kaajsaa







Ja det var inte så många bilder men tp 4 iallafall :)<3
men nu ska jag gå och <plugga> :(((((( engelska !! (onska)
Men vi hörs imorrn ;)

Heej dåå och ↑


Linn<3

hej hej bloggen;) nu e jga hos linn :) och vi ska överföra några bilder från linns kamera <33 (YY)(Y)

  Linns kamera men har 9.1 inte 8,1MP   


Ehh vi ska då äta LAX  ;P  och sen fara på ZUMBAAAN :) NICE :o)



HHAHHH har inte mkt mer att  skriva heejd¨åå

pysss och

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Hej när jag ska blogga så vet jag aldrig hur jag ska börja

Men hejhopp :)
Nu har jag checkat linns och tovas blogg ♥
NI SKRIVER grymt kul :•)
Men snart så måste jag gå ut till djuren jobbit men kul

Idag så ska jag träna, och plugga engeka....
Igår så var jag med Tovaa ;) Det var kul, jag skulle varit med linn först men då var hon lite sjuk, eller hon mådde inte riktigt bra  :(

MEN HOPPAS ATT DU MÅR BRA NU LINN<33 :)

 kolla det här !!!
↓ ↓
www.linnsanlinnsan.blogg.se
↓ ↓
www.idaftw.blogg.se
↓ ↓
www.jennystenvall.blogg.se
↓ ↓
CHECKA!!!!!



Hoppas att ni läser och kommenterar :)


hahahaha tror jag döör !!!




DIGGA!!



LOVE YOU and YOU and YOU ♥



Puss och 


hej hej längesen

♥ heej ♥

Hej nu bloggar jag! jag har ju fått så många komentarer på skolan att jag inte bloggar  :) men nu bloggar jag
iallafall<33
Nuu sitter jag vid datorn och lyssnar på musiik och smsar :) <33 
Här kommer en bild :) fast den är gode gammal meen gillar  den ;) ♥


Gilla bilden (Y)


men nu måste jag gå och tagga mig skälv till discot :)

Heejdåå/


Hos lina<33

hej hej bloggen :) nu   jag hos lina  där är även Rebecka och Linn <3
Nu har vi bastat och durchat (stavning).. SKÖNT i bastudn har vi snackat om tråkiga saker och roliga saker. :)
Nu kom linas roliga mamma in :) hahah och sa lite roliga saker !! <33
Vi har sminkat oss till världens FJÅRTISAR !! :) hhehe kul men ändå inte .. Nu ska vi mysa och se film och äta chips och popcorn :) hahahahah,, och gott <3333
här kommer de jättefina bilderna!!<33
linas söta HUND simba <33
Väldigt seriösa ?? ;)
Älskar er tjejer <33 (L) (Y)
älskar dig kajsa!/Lina,linn och rebecka!((:
Inte fin / kaajsaa
<3

Hej hej

Hej idag blire ett kort inlägg
HAr inte mkt att skriva :) hejdåå :)


Heej 19:35

Heej alihopa!

Ikväll har jag varit med de BÄSTA TJEJERNA<3 in the world ! (stavning)
alltså Lina Linn och Rebecka  vi hade grymt kul. Vi var ute och brottades i våran snöhög har hemma på gården som pappa har skottat upp <3 :D

det var grymt kuul det var ju då med Lina Linn O rebecka <333
Läs gärna Linn och Linas blogg :)


www.linnsanlinnsan.blogg.se
 www.linaajohanssoonn.blogg.se
 men tyvär så har rebecka inte nån blogg men ni som vill att hon ska skaffa kommentera vad ni tycker och jag hoppas att hon läser hejna :)

Heejdååå och Pyss på er <33

heej hopp<33 i lingonskogen I;


Hej , jag tror att jag överlevde första skoldan på tp 3 veckor !! vet inte ricktigt hur det gick till, men gjorde det iallafall   :)  *(tur de)*

men en nackdel med skolan är att dom har börjar göra en konstig köttfärs på skolan och att vi fick

massor av engelska glosor!! FÖRSTA DAN !!

hur mkt har dom tänkt plåga oss??????

Först glosor och sen konstig köttfärs...... INTE GILLA

Men ikv blire Zumba, vet inte riktigt vad det är men det är nått Nina håller i och nån dans :)

Och idag har jag varit lämmen i låren och i vaderna och i ryggen :) hahah sen igår på träningen :)

hahha det var ett tag sen jag tränade kändes det som (:

Nu har jag då inte så mkt mer att blogga om... men hoppas att ni hare bra :) där hemma i eran lilla/stora lingonskog :) <33

heej dååå och hoppas att ni som började skolan idag överlevde <33


10.36

hej bloggen idag så ska jag träna så de blir vell ingen kompis idagdå:(

men igår var jag med linn <3 eller hon sov över hos mig och så sen så for jag till henne:) Vi hade kul vi redigera en film men sen så försvann typ allt men nu har linn fixat det :) HJÄLTEN !!!


Nu så gör jag inte så mkt :)
 men  ska vell gå ut till djuren <3 och ge dom mat och vatten (:

men nu ska jag gå det kanske kommer ett till inlägg idag men vet inte :)



 heeej dååå


Nu bloggar jag vell då (Y)

hahah heej nu har jag inte bloggat på länge och linn har tjatat på mig att jag ska göra det så nu gör jag vell de då :)

Jag vet inte ricktigt vad jag ska skriva.. :D men nu set ida och jag Harry potter men jag set inte så mkt men lite:)

Nu väntar jag på att linn ska komma , vi ska vell hitta på nå kulit :) men vad vet jag inte:)

hahahahahahahahahahahaahhahahahahha

hade lust bara inte för att jag har det så kul men snart kommer jág att ha kul :)

HAr inte så mkt att göra men jag tror att det ska komma en bild i dagens inlägg :)

här kommer den :)



Jag ser tp jattesur ut men tp bästa bilden jag hade,som var ny (L)


Heejdååå och pyss <3

Haaj haaj

orkar int blogga nu men jag har gjort om 2 bilder så ni ska få se dom här kommer dom :)






Ludde <3

 Dumle min kanin


Ja hejna var vell dagen korta inlägg

Pyss o heejdåå

BILD BOMB<3

heej nu e jag med <linn> här kommer några bilder <33333





 :)
















 väldigt fina bilder <3

ÄLSKAR DIG LINN<3


GOTT NYTT ÅR<3

Hoppas att ni haft en HÄRLIG kväll.
NU välkommnar vi det nya året :) 2011

 Gjord av : Nora och Kajsa<3


Gott nytt år :D

RSS 2.0