hejhopp! <3

Hejhopp<33 
 Nu var det ett tag sen jag blogga:) elr det är vell senast när jag var hos linn <3
Men bu bloggar jag hemma :)
Ni får mer än gärna komentera hur jag skriver.
Bra/dåligt tråkigt/kul ?????? jag undrar KOMMENTERA!!!! (stavning)
För nån dag sen så hittade jag några bilder som jag redigerat på picnik  <333

Här kommer dom (;


Hahahhaaahah<3 gissa:)
höger/vänster ?



ta vara på ditt....liv du förtjänar det
LEV LIVET


Puss och kram // Kaajsaaa



Kram Kaajsaa







Ja det var inte så många bilder men tp 4 iallafall :)<3
men nu ska jag gå och <plugga> :(((((( engelska !! (onska)
Men vi hörs imorrn ;)

Heej dåå och ↑


Kommentera?
Postat av: linn

haha , kajsa du skriver bra (Y) gulligt,sött :) <3

Men jag tror den riktiga hunden är till höger ;) ahha, eller jag vet (:

2011-01-26 @ 21:09:59
URL: http://linnsanlinnsan.blogg.se/
Postat av: Blogg ägarn

Tack!<3 Tror du verkligen att det är den till höger? kolla riktigt noga :)<3

2011-01-30 @ 08:38:12
Postat av: Mica [FOTO]

tror nog det är den till väänster? xD

2011-02-01 @ 16:05:18
URL: http://micalovisa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0