skolan

ja ni ser rubriken! matte-läxan ska lämnas in idag ;/
och inte så mycket mer speciellt :)
efter skolan så drar jag till vilma! <3 ska säkert bli kul
men nu måste jag gå hejdå<3

Familjen annorlunda :)

hejhej!
idag så har skolan som vanligt, jobbig ;o
men sen direkt efter så for jag på gymnastikträning riktigt kul alltså.
och tränade där och sen så tog jag bussen hem ;-)
och nu så ska jag göra klart matte-läxan.. hejdå
puss/k♥



-asså gud jag älskar min bakrundbild♥

film med syrran nudå :)

ja ni ser rubriken
puss/k♥



skidtur nummer 2

hejhej, ett till litet inlägg :)
nu så har jag gjort min läxa och varit ut med skidorna med ludde
bild

Fotbolls träning :)

Godmorgon! :)
idag bilre fotboll på schemat, känner lite tagg.
just nu funderar jag om jag ska gå ut en snabbis till min koja och känna lite frihet<3
men innan de så ska jag borsta tänderna och plugga lite engelska..
och måste pluggA matte också...
så bäst att jag börjar nu så jag hinner innnan fotbollen :')
puss/k♥



härlig dag ;)

hejhej
idag har jag varit med linn som ni kanske redan vet. Vi for ut på en jättemysig liten skidtur<3
vi tog med oss fika och varm choklad! :)
vi har även spelat spel med linns föräldrar och med bara mig och linn.
Dagen vart väldigt lyckad om ni frågar mig! <3
men nu kommer lite bilder sen idag ;)
ha de bra och sov gott
puss/K♥



linn idagdå! ;D

hejhej idag är det löördag och lörda = helg! :D
idag så blire att vara med linn vet inte riktigt vad vi ska göra men nått kul antar jag! =) men nu så ska jah öva nalta engelska glosor
hejs<3
puss/k♥



random bild..

goodis! :)

godkväll <3
hejhej, just precis har jag tagit mig en dusch och nu ska jag gå och lägga mig i soffan och njuta av helgen!
och ska även tjocka upp mig med nalta godis
puss/k♥



kläder kanske man också ska ha?

hejhej!
kom just på att man kanske ska klä på sig lite granna så man inte far till skolan i pjamas :)
i eftermiddag så äre träning på schemat  taggatagga!
också har vi idrott på skolan och filip håller i lektionen så vi får väl se hur de går ;)
¨men jag bloggar sen om jag årkar
puss/k♥

- bildbrist--

.iluxur.

tjabba! ;)
mitt skyddsplast har kommit! :D happyface!
nyss har jag kommit hem från plugget, och funderar på att lägga in engelska glosorna på glosboken så kan man träna när man har lust :-)
aa men idag så har det varit massa tjafs mellan killarna typ årkar inte gå in på de just nu men alla som läser min lilla blogg vet ju typ vad som har hänt..
ehm, men nog om det!
men nu så ska jag kolla lite bloggar
puss/k♥

vill till hajna stugan igen!! <3

tjobree! ;D

tja!
idag så blire int nå! skola och sen ska mormor och morfar komma och lämna nå saker ;)
men inte så mycke annat.
bloggar sen
puss/k♥


stackare..

hejhej nu har jag tänkt gå och lägga mig på soffan men först ett litet inlägg. <3
idag har jag städat mitt rum i 3 och en halv timme.. så grymt less!
nyss så var jag ut och undra vars kisse var tillslut hörde jag ett mjaaaauo^ jag bara kisse!!!!
men jag såg honnom ingen stans mamma bara
-de låter som att han kommer ifån bodan
-jag va?? vi går och kollar
mamma öppnar dörren till bodan och tittar in
-nämen seru han var här! (mamma)
- KISSSE! :-* (JAG)
sen båda! hur länge har han varit här?
ganska konstigt men nu har han fått mat och vatten och trivs bra där ute i stallet <3
men nu ska jag dra hejdå<3
jag och linn ska till björkliden nananaana! ;D

MorsningKorsning ;D

tjaa♥baaa
nu äre morron, så måste nog börja fixa nalta saker i huset och med djuren innan man drar till plugget
mitt schema idag är
-engelska..
- Svenska.
-spanska.
-SLÖJD! :D i 105 min
dagen räddad!
jag håller på att göra en barr-påse alla tror typ att jag ska samla barr i den men det är ju till gymnastiken :)
men nu ska jag putta bort ludwig från min säng och sen gå och äta
chaao!

funderar på en ny header! :D
Puss/ k♥

de var ju typ längesen man satt vid datorn ;D

Hejhej<3
idag har det varit en helt vanlig dag på skolan, så inte så mycket att berätta om de ;) men sen när vi åkte hem från skolan så fick vi åka i en knööööös taxi den hade tp neon ( stavning ) ljus i taket och en platt-tv ;ss
aa, men btw jag for till linn det var skojsigt ;D först så gick vi typ ut och lärde *catboy* (som jag kallar han) att åka spark. :) de gick ju ändå bra!
och sen så gick vi in och åt pannkaka mums! sen så skulle vi gå ut igen men vi hamna på hallgolvet ;o så vi satt typ där jättelänge ;) men sen tillslut gick vi ut och då kom mamma ;(
hahah, fail... men sen så gick vi in och snacka med eva och anders om en resa som jag och linn har tänkt göra och de fåååår vi  :D :D :D happy face!
vi ska till björkliden tsm de ska bli skitkuul! :)
jah diggar linns rubrik på hennes blogg läs =)
men nu ska ja no göra nalta mys och se film godnatt<3


Läger nudå! ;)

hejhej idag och imorron så blire läger med gymnastiken med Vadim från ukraina (stavning) ;)
de känns tp jobbigt för vi vet inte riktigt om han kan prata svenska..
så de får vi se, idag ska jag vara där kl 10 till halv 5 och imorgon från halv10 till halv 5.
ehm, ska man berätta nalta om skolfesten igår? jo lite kan jag säga de förjade med att vi blev indelade i grupper ;s jag och linn vart inte i samma grupp :( inte snääält!
också sen så gjorde vi olika saker för att få poäng! ;D
våran grupp kom 2a. hihi <3
men sen så åt vi nalta godis och dansa nalta och sen när dom små for hem så hade vi några utmaningar som var skitkul och då fick vi pompomms (stavning igen) hahah riktigt fina ;)
men nu måste jah gå och fixa mig till träningen
chaao! :D

hejsan ;)

hejhej, imorron så blire innebandy på gympan tror ja ;) och skol fest?? på kvällen får se hur de blir men ja, nu så ska jag nog gå och lägga mig
puss<3
-bildbrist-

hej :)

Kul luv att mab glömde att ställa klockan så man sov tp 40 minuter längre fett skönt men ändå :-) så nu måste jaf sktnda mig hejs:-D haha ps mobilblogg .. så dissa alla stav fel XD

FISHERMAN´S FRIENS

HEJHEJ :)
idag har vi haft dans på skolan, men vi gjorde tp inte något.. :(  tråkigt men de var kul ändå! =)
men snart så ska jag gå och börja värama nå mat åt syrran och morsan och mig då såklart! ;)
för ida har varit på träning.
jusst nu så äger anna mig i wordfeud.. :( men jag äger linn!!!!! :D :D :D :D :D
om ni ville veta;)
heheh!"
menmen nu ska jag sluta och blogga för denhär gången :D
hejdå<3

lördag:-)

Hejhej idag är det lördag. De blir väl att städa hallen idag och då ska jag försöka få med linn<3 Ja.. Har inte så mycket planer för idag men imorgon så blire fotboll:-/ känns som de inte är så kul längre.. Men det ska bli kul att träffa alla iallafall:-) men nu ska jag gå och klä på mig nalta hejdå Puss/K<3

skola snart då..

hejhej sitter nu och väntar på taxin men den ska inte komma än men snart :/ igår så var mamma och ida i stan och då fick jag ett par byxor tack! dom är jättefina också fck jag och ida två tröjor tsm :) tacktack!
btw, idag så kommer linn hit efter skolan. Riktigt nice men mitt rum är inte så städat sorry i för väg<3
åh! jussde!!! vi har fått kycklingar eller en som vi vet än ♥
men nu ska ja dra hejdå<3
puss/ k♥

åh nej..

Idag tar mina gratis sms slut.. Smsa nu om ni vill nått :-)

Grattis pappa ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥grattis på födelsedagen pappa ♥ hoppas att du har haft en trevlig dag! :) pussar mig

                                                            -inte min kamera :( -

nytt år nudå:-)

Halloj allihopa nu är de ett nytt år pågong hoppas de blir bra inte en massa tjaffs eller/er massa sånt skit. Hoppas att alla får en gott nytt år<3. De här blir inget långt inlägg men bättre ån ingenting ;-) Hejdåå<3

RSS 2.0