Kul ens..

Hej idag är det torsdag och det är likamed sovmorgon för mig. Men självklart så ska man till tandläkarn 08.40. 
Fast det är ju dock superfint väder, så medans jag väntar på att skolan ska börja så får jag väl ligga ute i solen. :)
Nu ska jag äta frukost och sen fara:) Efter skolan så blir det att fara direkt till älvsbyn och träna lite :D
Älskar er tjejor <3

Lite gymnastik i Turkiet :)

 




 

Bild bomb turkiet,


Måndag

Hej, imorse när jag satt på bussen så skrev jag ett jättefint blogginlägg men de försvann.. Typiskt mig alltså. Men nu är första skoldagen över, då har vi bara 1 och en halv kvar! SKööönT! Idag så har jag tagit min andra spruta mot hepatit a + b :) 
ÅH NU TAPPA JAG ALL BLOGGLUST: HEJDÅ
 

godnatt

 

hade bara tänkt säga godnatt åt mina fina läsare, nu blire nån bra film. Och imorrn så blire gymnastik! Äntligen!
haregött♥

onödigtinlägg.se


Lyckad dag

 
 
 
Hej, idag så har jag varit på stan hela dagen med Linn.L de enda jag fick med mig hem var en skinnjacka, som ni ser på bilden ovanför. Är faktiskt riktigt nöjd över den. Vi gick runt och kollade på klänningar och annat tjaffs också hittade jag den:) tummen upp för de!
Ikväll så blir det att fortsätta att plugga medans alla andra är i stan och kollar på snygga bilar, pussochhej♥

PITEÅ

 
                              
 

 
Hej idag så hade jag cj och linn tänkt fara till stan, men nu har cj blivit sjuk så de blir bara att jag och linn far :) Får se om jag får med mig något hem men hade tänkt spara pengar så gott de går nu. Men innan jag far in så ska jag plugga lite så de är bort gjort.
Hoppas att ni får en bra dag!
 


 

 
 
 
 
 



 

paltschwiimen

 
Hejochhå, middagen idag vart palt i stora lass. Så jag är fortfarande spymätt. Mormor och morfar kom även förbi och åt. Och då fick jag se alla bilder morfar tog på dm. Och här är en av bilderna. 
Nu sitter jag och nöter cupsong, så vi får se om jag lägger ut nån video snart.
hadebra och missa inte let´s dance :)

HERO

 
Min helg är räddad, tack vare min syster som for och köpte godis till mig :* Igår så var de tjejkväll och jag, Nora, Hilda och Elin gick och delade ut reklamblad åt berlins. Det gick bra, det var mycket folk så de gick godeså fort. Men de var lite synd att jag missade en hel kväll med mina bruuuds <3 
Jag tittade då på modevisningen som blandannat min syrra gick på, hon var skitsnygg!
Idag så började dagen med bad. De var skit kul, vi var 8stycken som bada.. resten av klassen är sjuk :( Men sen så rullade dagen på som vanligt + att vi fick sluta 2timmar tidigare!  Nu ska jag tjocka mig med godiset som finns i påsen.
hejdå

1 Maj

Hej och hå, idag så har jag tillbringat dagen med Linn. Vi har sett majrundan, fixat min blogg och tagit lite bilder. Imorgon så är det tjejkväll och då ska jag ''jobba'' Jag ska stå och dela ut reklamblad åt Berlins. Så om ni träffar mig på stan så ta ett blad! eller dö
Men nu ska vi hitta på nå, hejdå :)
 

cj in tha haos

Tja! Nu är det cj som bloggar, fick lov att gästblogga. Har nyss fixat litegrann på Kajsas blogg! Sommarkänsla. Nu vet jag inte vad vi ska hitta på men hon sover här ikväll, låter bra. Pusshej!
 
 
 

RSS 2.0