nu börjar året lida mot sitt slut..

Halojj, idag så ska vi fira nyår med Ola&Gunilla. Det kommer att bli riktigt kul!:) Bilderna som jag SKA ta kommer senare:) för jag ska ta med systemkameran. Om de blir nå fina :)
nu tog då syrran över jag är bäst å ni får säkert jättefina bilder på mig sen puss!



Sitting on the buss!

Godmorgon allihopa nu sitter jag på bussen påväg till träningenen. Träningen börjar egentligen kl 9.00 men eftersom jag tar bussen så kommer jag lite sent. Jag tog mig faktiskt upp ur sängen hur ont de än gjorde så lever jag änsålänge:) Idag så tror/hoppas jag att tränarna är lite mer snälla!:) eftersom alla har träningsvärk mer eller mindre..
Men vi får se.. :) Jag kommer inte kunna blogga nå ikväll eller imorgon morgon. Så ni får hålla utkik!
Ha de gött!



Trött

hejsanhoppsan! Idag så har de varit första dan av träningslägret, känner redan hur trött jag är. Imorgon så tar jag bussen till hallen. Så slipper mamma stanna där hela dan. Ikväll så har jag inte gjort något annat än att legat på soffan och socialat mig med folk på kik:) Nu så blire att läsa frida. Köpte den idag när vi handlade lite mat:) Önska mig lycka till till imorgon så jag tar mig upp ur sängen.. eller om träningsvärken dödar mig vi får se!:)
Godnatt<3


bilderna



sminkborstar 149kr -lindex


tröja 49kr -gina


hår olja 79kr -lindex


gele nagellack + remove 109kr -H&M


Extra white 18kr -Kronansdroghandel

Piteå Mellandags rea:)

Hej, idag så followade jag syrran till stan. Jag gick med hon och Emme, som Ida kallar hon. :) Det var kul. Allt är ju så billigt på mellandagsrean. Fett värt var det att fara dit. Bilderna på sakerna jag köpte kommer i ett annat inlägg. Sen efter ett tag så tog vi en fika på Nodo. Mys! Sen fortsatte vi och kolla. Sen så for jag och Ida och åt hos farmor. Där bjöds det på Hamburgare <3 Gott med mat!
Sen så stannade jag hos farmor tills typ kvart över 8. För då skjutsade hon mig till Öjebyn. Och där åkte jag hem med Ida. Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon väntas ca 6 timmars träning! Taggatagga! Bilderna kommer som sagt i ett annat inlägg:)

ccj<3









Hej, denna dag blev lyckad<3 De vart att ta kort med cj. Några fina bilder vart det iallafall mer bilder kanske kommer upp senare:) Vi har tagit bilder och gjort en film, vi är faktiskt riktigt nöjda med den. Titta gärna på den!:) nu snackar vi Skype med gött folk:)

Facebook är så trevligt :)


Dec. 25, 2012












Hejsan, igår var en mysig kväll. Tyvärr så proppade jag nog i mig för mycket mat.. Men det är väl en av jul traditionerna? Vi firade jul hos mormor och morfar iår, så vi var inte så många. Men de är också ganska skönt:) Här uppe ser ni ju lite bilder. Och bilderna är på mina julklappar som jag har fått, fast de har ni nog redan listat ut ;b
Idag så blire att vara med cj tror jah;) vi ska iallafall försöka ta några julbilder:) jag lägger upp nåra bilder om de blir några fina:)

24 December

Godmorgon på er och GODJUL på er!:) Idag är de ju då Julafton för er som har missat de. Idag så ska ja mocka till frostie eftersom mamma har jobbat natt. Nu så sitter jag och Ida med våra täcken i soffan och ser Julfilmer <3
Jag är taggad till ikväll då man får öppna julklappar, ihhh!!



Uppesittarkväll med syrran;)









Lite bilder från idag:)
Jag har ju faktiskt vunnit hundra kronor på bingo, första gången så är gode nöjd!:)
Som ni ser så har jag ändrat min header tillsvidare. Hoppas att ni gillar den!:) Nu börjar jah känna att julen närmar sig! De är bara 15 minuter kvar!:)
Hoppas att ni får en riktigt GodJul och GottNyttÅr<3

RSS 2.0