Sitting on the buss!

Godmorgon allihopa nu sitter jag på bussen påväg till träningenen. Träningen börjar egentligen kl 9.00 men eftersom jag tar bussen så kommer jag lite sent. Jag tog mig faktiskt upp ur sängen hur ont de än gjorde så lever jag änsålänge:) Idag så tror/hoppas jag att tränarna är lite mer snälla!:) eftersom alla har träningsvärk mer eller mindre..
Men vi får se.. :) Jag kommer inte kunna blogga nå ikväll eller imorgon morgon. Så ni får hålla utkik!
Ha de gött!



Kommentera?
Postat av: Divani

Fin blogg! Kika gärna in på våran blogg :) Den bloggen handlar om skönhet och mode. Vi lägger upp videos ofta :)

2012-12-28 @ 10:33:51
URL: http://beautyyandabeat.devote.se

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0