Ny header <3

Heej okeej nu bloggar jag det var ju ett tag sen :)
Tack ida för att du har hett in den på min blogg :)
Orkar inte blogga :)
Eller jag kanske ska säga att jag har en gammal nokia  ;) jag baitar idag och jenny lite men det är kul ;)
hahah  :)  Men nu ska jag göra nå annat hejdådå <3

LIN"AAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lina hoppas att du läser hejna!!

sååå sööt du är du gav mig ett kort på alla♥-ans dag <33
och så idag sååå gav du mig en giraff <33333333 såååååååå söt du är ärärärär sööööööt !!!
 men du får ett minus av mig :( men det är att du inte bloggar ;)
Men du älskar dig lina (a
 LOVE YOOO <333
Hoppas att du läser det här :) <3


hejdååå och PUSS /k♥
P.s STOLT FOTOGRAF :)

FRYSER!!<3

 heeej igen  :D
Nu kommer ett till inlägg igen ;) nu sitter jag här och fryser :S

 Hahah inte fina" <3


Menmen jag har inget att skriva!!!! men jah lovade ju att jag skulle ta en bild på mig som jag tyckte var fin  :D :D

så nu kommer den :)
¨


   Gillar bakgrunden ska hitta en till :)

fast den var ju då inte på mig  

bakgrunden ser så levande ut.. :D

MEN nu måste jag gåå hejedå <33 kram // K♥


Hejhej första för idag :D

Heej!
Idag så har jag inte så mkt planer framför mig för jag är ju då sjuk... :´(
Jag har tänkt börja blogga lite mer ;) Nyss så har jag sett Linas Kvällsbok på sƒ- kanalen..
Imorron så kanske jag ska till skolan.... (onska)
Nu började det en film som ser gode bra ut men jag måste sensa min på G hylla i min garderob :(:(
Jag ska velja en RANDOM bild:

Och den kommer här ↓


awwe det vart min lilla kanin:D  Saknar dig hoppsan <33333


P.S GLAD ALLA ♥-ans dag...<3 /k

Okejdå!

hejhej<3 det vart ett litet inlägg iallafall.. :)

Jag har inte bloggat på länge och har inget att göra så då bloggar jag.. :)<3
Dom senaste dagarna har varit kul :)
Fredag: Då var det träning direkt efter skolan, sen for jag hem och åt sen for jag till Rebecka där var det fullt hus typ, Martin Oliwer Simon Robin Hallman Elin Sara Miina och jag var där och Rebeckas föräldrar ::))))) VI var ute och gick och åkte i nya Hell <33 Man flög tp 2 meter Eller meer.... Sen så for vi till Oliwer och såg en film  den var as bra.. Den hette Glass house(Stavning ) och sen gick vi hem till rebecka och jag sov där,, :D
Lördag: Började bra, jag och rebecka vaknade och åt frukost sen satte vi oss vid datorn. Efter det så gick vi till Elin sara och Miina där lyssnade vi på musik ett litet tag och sen så gick vi tbx till rebecka.. :D När vi hade varit hos rebecka tp i 10 min så ringde vi Martin och sa att dom skulle komma :) dom= Simon Robin Hallman) (oliwer var sjuk)
Dom kom men martin och Simon stanna tp i 15min kanske, sen så skulle dom på middag hos Matte..
Men Robin och hallman stanna. Vi åt lite limpa och bulla och drack mjölk.
Sen så basta jag rebecka miina och sara elin ville inte=(
Och sen for jag hem.
Då hade mamma gäster så jag gick till soffan och såg på tv:: )) Jag kände mig lite små förkyrld=(....  Sen efter några timmar så spydde jag :SSSSS
Sen så gick jag och la mig och när jag hade sovit ca: 2 timmar så vakna jag av att jag behövde gå på toa och då spydde jag igen:S <sen så sommna jah om och så vart det...
....Söndag: Jag vakna och det bubbla i magen =( När jag gick ner så åt jag lite fil och en skorpa med ost :D <jag gick till tv rummet och då såg ida  The Last Song  jag såg den  med henne den eh sååååå grymt bra!!!! Ni som inte har sett den SEEE DEN!!!!
Sen har jag inte gjort så mkt mer.. laatat miig det är de jag har gjort ;)<3

Taggar då Solsidan ikväll kl 8:A

Heeejdåååå <333

Rebecka <3


Hejehej _<3
 Nu sitter jag här med sööta Rebecka  ;D (Y)
Vi kollar fejjan :) och massa mer shiiiit  ;) 
Har inte så mkt attt blogga om men ;=))
kanske bloggar sen ikväll :)<3




Heeeeeeeeeeeeejdååååå <3


Ny dag (Y)



Heej Bloggen !
Idag så ska jag träna  gymnasitik <3

 JAha JAg hade tängt he in en låt men det gick tp inte ;/
Men då får jag väl skriva lite mer då :) <3
men jag har tp inget att skrivaa ;( Meen ;) 
Jajusste :=) Jag taggar ju för Solsidan  ikv :)) <3333
MEn men nu  skaa jag dra Hejdåå  :)
Pyss och kram / K♥
 


SHIIIIIIT VILKEN BRAA DAAG :!! :)

Hejhopp  :):):):):):)
Idag så har jag varit med linn typ hela dan  Vi har nästan varit ute helatiden när hon har varit här ♥
först har vi tp varit i snön och lekt  ;))
sen har vi kört skoter och tolkat på madrass och Bob :)

Bilderna tagna från Google ♥
Redigerad av Kajsa
Redigerad på Picnik.com

AS Kuu:)

Det här blir inte ett så långt inlägg men här kommer några bilder jag har redigerat idag också :)
                                       ↓










GILLA SISTA BILDEN !!!!!!!! <333 såååååååå söööööööötaaaaaa niiiii ääääääääärrrrr!!!!!!<<<<<33333333333333


hej hej kort inlägg :)

Hej nu sitter jag och Ida och ser  Sveriges värsta bilförare ;)
 Hahahah det är bra :)  men nu ska jag se det :) <3







hej hopp<3 där hemma: D

 Heej hopp där hemma !<3 
Nu sitter jag här och Lyssnar på musik och nyss pluggat.....
Jag har övat lite ´´engelska´` ingör diagnos 2 på fredag :´(
Idag på skolan så var det AS kul  :D hahahah (under dagen så har inga failar inträffatt!! ) (INgA)

hahah första failen var:

1. Jag skrämde lina!!! hahahah....
Jag gömde mig bakom hennes jacka och då när hon skulle ta den och klä på sig så var jag där ba´k och sa buuu... :) och hahaha LIna SKREK som aldrig förr och rebecka som stod bredvid lina börja skrika åt linas skrik så det lät som nå stuckna grisar :)
sen så började jag och linn skratta som nå getter  ;) sen slutade det med att
alla låg på golvet och skrattade och skrek :) FINA MINNEN !! <33
FAIL
2. Ja fail två var väl ( där mamma ser du! ) när vi åkte madrass tror jag :):):)):)
ja det var då så när vi åkte blöjan som vi kallade de  så ramlade typ rebecka av sen linn och sen så flög jag och lina i ett litet hopp men jag lovar vi FLÖG !!!!

3. tredje failen var väl också när vi åkte madrass :) det var väl när jag for in i den dära tvätt, gärn saken :) hahahahahh jag tror jag döör vilken bra dag :) Hoppas onstag (imorrn) blir lika bra,  men Bättte !!

Jag har säkert missat någon nu men jag måste gå och mata ludde  :( för han vill inte äta och han har knorr i magen :(




RSS 2.0