heej hopp<33

har inte bloggat på länge :(((( men u händer det ikv tjejkväll :)) (Y)(Y) ska dit såklart <33 ska vell snart fixa sig lite men är inte så brydd annars ;) idag ska jag he in nå bilder :) nu kommer domm



lina <33 Linn <33Har ingen bild fram ifrån :( REbecka <33
älskar er för den ni är ;) <3333 / Kaajsaa

äntligen!!

Heej ÄNTLIGEN så bloggar jag (Y)(Y)(Y)Jusst nu ser jag idoö kul men nu kan jag inte blogga:((

heejheej stan""

Halloj idag stan med lina ;) har inte shoppat så mkt mest gått;)
fast har köpt mysbyxor påå CUBUS och smink :) okeej inte så mkt men nånting iallafall ..
Nu är ja gpå mammas jobb och väntar på att mormor ska komma och hämta mig <33 men nu ska jag no göra nå annat men som sakt jag och lina har då gått på stan va fick skjuss av mamma sen for vi på dollar (billit) vi åt på 
    
   
                                         SUBLAN:) eller hur det nu stavas<33 men va synes och hörse heejdååå<333""


Hallooooj!!! ;;0)

heej är med rebecka har varit i stalet hela dan typ imorrn ska vi till sikfora ;)) vara med martin simor och oliver :) nu ska vi vell hitta på nå kul rebecka är skit pigg och jag typ död:)

hahah ..... snacka trött ja är ;) men nu kanske vi ska sova ((jippi))



Heejdååå! puss<3

RSS 2.0