We heart it

beautiful :) | via FacebookI Can't Live ......Dear YouLoveDon't let anyone...I Love You.....

Tisdag

Idag så har jag spenderat min kväll på byan. Det är typ nå kulturs grejs som verkar faktiskt riktigt kul! Man kan få göra sina egna låtar,bilder,filmer,målningar och danser jag har säkert glömt något. Men dom alla tre som håller i det verkade vara riktigt trevliga! Nu så ska titta på något roligt och sen somna, godnatt 
~vet att jag suger på att blogga om nå intresant men det är så de är~
 

Middag

Det vart att äta middag hos farmor och farfar ikväll, hos dom var även mina små kusiner. Dom var så glada båda två. Nu så ligger jag halvt död i min säng, blir att se ravenswood och sen sova. Imorrn så äre träning 9-11.30 :)
 

Morgonträning + morgonpromenad

Imorse så kl 8 till 10.30 har jag varit och tränat i Älvsbyn. Träningen gick både bra och dåligt, det börjar kännas att det är tävling på lördag! :) Men iallafall så nu när jag har kommit hem så har jag varit ute med ludde en timme. Tog ut izor också ett litet tag och gick en liten runda med båda två. Nu så börjar jag bli lite sugen på lunch så jag får väl hitta på något! :) 
Jag älskar snöö, och här har vi 22centimeter! loveit
 

Fredag-glögg igen

Spanska provet gick väl bra. Träningen ikväll gick väl också bra. Nu sitter jag alone i soffan och ser idol med massa gottigott! Glögg,mandariner, choklad och en saffransruta! Tidigkväll ikväll för imorrn så blire att träna kl 8:) ha de gött!


Julkänsla

Hej, idag äre torsdag. Skolans drygaste dag om ni frågar mig. Men trotts de så har jag kommit hem levande. På hkk idag så gjorde vi palt. Det vart gott! Efter skolan så gick jag och cj till dr thun och jag tog en spruta. Efter de så gick jag, mamma och cj på ica och handlade lite middag. Vi kom hem till mig och pluggade spanska, åt och pluggade lite till. Så just nu för tillfället så känns det som att jag kan allt men imorgon på provet så kommer jag nog inte att ha den känslan.. STANDARD 
Nu ska jag dricka lite glögg och kanske se en julfilm, för jag vill att det ska bli jul ♥
 Hittade denhär bilden på google så måste väl se någon av domhär då? :)
 

*död*



Nu har jag kommit hem från träningen, ätit, duschat, pluggat och lallat på lite. Nu blire och sova!
hejdå.

Onsdag



Hej, nu äre onsdag. Redan halva veckan har gått, igår så for jag till stan direkt efter skolan. Jag fick med mig hem ett par byxor, tack mammi!<3 Efter nåra timmars gående på stan så for jag Ida mamma och Marvin och åt på pit stop!:)
Idag så äre skola och träning på schemat:)

Britney Spears - Work B**ch

Det blev lite träning ikväll, for på cirkelträning med mamma. Faktiskt riktigt jobbigt. Hoppas på träningsvärk imorrn! Nu blire att göra lite engelska glosor och kolla på spanskan lite. Det är ju faktiskt bara måndag och provet är ju på fredag :)
 

SNÖÖÖ

Hej, nu är vi tillbaks på banan igen. Första skoldan efter höstlovet är av checkad på listan. Direkt jag kom hem så hade jag tänkt ta några bilder, men alla vart ofokus så he var it nå kul, Också började det att skymma så det vart inget fint ljus heller. Men nu ska jag försöka plugga spanska och engelska. Det var väl typ de första vi blev påminda om imorse, glöm inte spanska provet som är tills på fredag. 
Så mina planer för ikväll vart ju ganska fort ändrade från att se film och mysa till plugga hela natten. SÅ ha de så bra, bye

Söndag

Nu äre söndag, och imorrn äre skola, kan inte fatta det.. Har världens ångest! Menmen... Nu hade jag tänkt berätta om min helg:)
Igår så for jag till Linn, där så hade vi bara myspys och pratade och åt godis:) Sen efter de så gick vi ut och grilla litegrann. Sen efter det så gick vi och la oss. Vi vaknade kl 10, och då åt vi frukost, och klockan sprang iväg. Men innan jag for hem så han vi spela lite Wii. Sen när jag kom hem så efter ett litet tag så for vi och skjutsade Ida till Öjebyn. När vi hade lämnat Ida så for vi och kollade på kyrkogården så fint nu då dom flästa tänt ljus och lyktor <3





RSS 2.0