Insperation


Ny design :)

tjabbatjenahallå!:) Tänk snart har vi gått en hel vecka på solander tiden går så snabbt. Jag funderar på att måla naglarna men jag har ingen cool färg;) 
TACK signe för designen, hoppas ni gillar den:) Jag måste bara börja ta kort på mig så jag har några bilder till bloggen.:) För bilder är ju de som fattas.. 
Eller?..
883_large252975704039582551_vteuatti_f_large237213105342909185_kpepyyyi_f_large
 

Taggad till träning :)

Tjenare! nu sitter jag hos farmor och farfar. Ska sluta vara osocial men jag vill gärna ha kommentarer om vad jag ska skriva
TACK PÅ FÖRHAND!<3

Andra dagen avklarad :)

SÅ skönt!
Idag for vi till Hamelviken (stavning) där byggde vi båtar och sen tävlade vi med dom!:D men de gick it så bra, haha.. Sen så tävlade vi om vem som först kunde fylla vatten i en hink med ett litet rör, haha de var kul, men vi kom typ sist!;/ Nu ska jag se One tree hill :)
SÅ vi höres!:)

nervös..

tjenare, just nu sitter jag och tänker på morrondagen. och de är skolan som skrämmer mig.. Men de ordnar sig no tillslut hoppas jag :)
Nu ska jag ta en tidigkväll så godnatt<3 :)

KAos"!

Allvarligt talat så är de stökigt i hela huset ink. mitt rum.. :( måste verkligen städa!. Idag har de regnat,haglat och åskat, MASSOR.. Fett scary.. De spraka ur el-uttagen och de har börjat spöka med tv:en :- / Ida har även fått tag på en as bra serie, så blir att se den ikväll ;) De är typ 8sesonger:D
Träningen idag var kul men sjukt svettigt.. Ärligt så skulle jag gissa att jag svettades ut minst 3liter vatten.
Och druckit massor.. OM ni ville veta:)
Men nu ska vi se movie! :)
PUSS

hitta en as snygg bild :D


Rosa :D

tjenare, just nu sitter jag och målar naglarna :) Kan väl inte säga att de blir så speciellt fint :) heh.. Idag så ska jag träna 11-16:) taggtagg!
just nu vill jag bara somna om!<3

It's over! :)

tjenatjabbahallo! :)
Nu är träningslägret äntligen över, hahah.. Det är obesklivligt vad mycket träningsvärk jag har alltså. ;) Men de är ju ett bra tecken på att jag har tagit i. Man ska ju se de possitiva på saker också! Det är bara en tidsfråga innan jag ramlar ihop på golvet och somnar.. :)
Jag har inte orakat blogga dom senaste dagarna eftersom att jag har tränat hela dagarna. Hoppas att ni har njutit av de fina vädret medans jag har varit innomhus och dött av svett.. Haha, nä men de har varit jätteroligt att vara på lägret:) Nu väntar middan, typ kött och potatis:') mums! Sen blire film och sova gott! :D
Ha de bäst!:)
 
-inga bilder att lägga upp-

båttur :)

Hejhej, nu har jag just kommit hem från en superduper varm båttur!. Vi fiskade lite, och pappa bada :)
Jag låg på våran ring och flötomkring:) Härligt!
Ikväll så ska vi spela match. Jag vet inte mot vem men jag är taggad till tusen! :) Hoppas vi vinner!
Här kommer 2bilder i en, hahha från idag:)
ha de gött!

Jag kommer inte bli nöjd men vi kör ändå! ;)

Ni ser min rubrik idag, och med den menar jag att mitt hår ska klippas. Inte en kort frilla som många har idag utan att typ korta av det lite kortare än axlarna.. Eftersom att mitt hår är så nött och har gått av på vissa ställen så känns det bra att få bort de. Dom säger ju att det bara växer snabbare om man klipper de;)
Jag kommer inte gilla de men that´s life! Så nu ska vi försöka skaffa en klipptid;) Hoppas att de blir bra :)
Ikväll så blire att fara till Rebecka och sova där, kan blogga sen om vad vi hittade på :)
hejdå :)

bra början..

hej, förlåt.. Jag vet att jag säger skälv att jag inte gillar när folk skriver förlåt till sina läsare men nu jag jag de iallafall. Både igår och tidigare idag har jag försökt att blogga men de har it gått. :) Kanske för att jag hade glömt mitt lösen.. :D
heheh, men jag har även varit med vilma och rebecka. Det var as skojj! Kanske ska tillbaks dit ikväll efter min träning;) Eller så blire nog imorrn:)
Idag for vi och bada////KALLT! Men de var kul :) Nu ska jag börja jobba på en header åt min syrra så bäst att jag börjar nu :D puss

Jag lever! :)

hejhej, nu känner jag mig redo att blogga efter att jag har haft en lång bloggpaus. Jag hoppas att ni har sett att jag har ändrat lite på bloggen. Har ännu ingen design.. menmen jag försöker lära mig:) 
Hoppas ni gillar headern kommentera gärna! :) 
Vi Hörs!
Där får ni några urdåliga bilder sen igår då jag och linn åkte ring :) Nästa gång vi åker så kommer det bättre bilder jag lovar! :)

RSS 2.0