It's over! :)

tjenatjabbahallo! :)
Nu är träningslägret äntligen över, hahah.. Det är obesklivligt vad mycket träningsvärk jag har alltså. ;) Men de är ju ett bra tecken på att jag har tagit i. Man ska ju se de possitiva på saker också! Det är bara en tidsfråga innan jag ramlar ihop på golvet och somnar.. :)
Jag har inte orakat blogga dom senaste dagarna eftersom att jag har tränat hela dagarna. Hoppas att ni har njutit av de fina vädret medans jag har varit innomhus och dött av svett.. Haha, nä men de har varit jätteroligt att vara på lägret:) Nu väntar middan, typ kött och potatis:') mums! Sen blire film och sova gott! :D
Ha de bäst!:)
 
-inga bilder att lägga upp-

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0