voxer! :)

hejhej, nu sitter jag i min ensamhet och bloggar.
Ingen träning för mig idag.. :(
men de känns ändå bra för att jag vill bli frisk nu! :)*
Idag fyller Maritn och Ilya år!
GRATTIS GRATTIS! Tonåringar ;)
idag blir de väl samma sysslor som igår. chilla och snacka med linn på voxer :)
Igår kväll så var jag och pappa ute och byggde fågelhålkar! de ägde :)

har tråkigt...

-.-
de trodde jag inte om dig linn..

Fix fix!

Hejhej!
Idag så ska jag inte göra så mycket bara ta de lungt för att jag känner mig lite snuvig...
Men de ska man försöka trollabort! :)
Men jag ska blandannat fixa till i mitt rum, så de nästan blir klart. Det kan inte riktigt bli klart idag för att vi ska till ikea i maj och köpa lite små grejs. :)
Sen så ska jag vara duktig och ta ut min lilla tjockit ut på en liten skutt tur i de fina vädret. Sen så blire nog att städa till han också!

Så de är väl vad jag ska göra idag ;)

Pusshej<3


Let`s dance? VS Bring it on?

Hejhej, jusst nu sitter jag och ser let´s dance och myser med familjen. Är riktigt trött efter dagens träning :) Körde hårt. Kom fram till tråkiga beslut angående Gävleresan men de blir väl som de blir..
Jag funderar på att svika familjen och gå och se film på mitt rum ;)
men vi får se hur de blir med de :)
men nu ska jag sluta hejdå<3

Skola..

Hejhej, idag skola som vanligt :(
känns drykt..
menmen fotboll ikväll men nu ska jag fixa nalta saker
Pusshej
Du kommer alltid finnas kvar i mitt hjärta :) (love you)

samma inlägg som på www.fotobbrudarna.blogg.se

hejhej! här kommer lite bilder ifrån tävlingen i lördags som NinaSandberg har tigit :)
bara så ni vet ska jag inte vara i spagat där ;)
Sådär de var några bilder :)  Ni får ju även se min nya dräkt på bilderna
puss mig :)

kuligt.se! :D

Igår så var jag och tävlade dm. De var roligt, för de gick hyffsat bra! jag blev inte uttagen till barenslaget men de var 1 eller 2 platser ifrån. Så nästa år! :D
här kommer lite flumm bilder!
fett mycke folk.. :D
sötA<3
Cajsa blev dissad av sina kompisar.. :(
SKILLNAD!!!! :D JA! ALICE ÄGER! (bilden längsned)
annna och linnea roar sig själv iallafall :)
hahah
flygplan :D
pro!
själv på stailar man :D
hahah...
stå på huvudet på en 10cm bred sak :D
check!
Där var lite bilder vi tog när vi hade tid :)

DM

hejhej! nu sitter jag i köket och taggar dm*!
de ska bli grymt kul!
önska mig lycka till <3

min nya dräkt har kommit <3 :) premiär för den då!
hejdå

förlåt..

Hej:-) förlåt för att jag suger på att blogga!. Men när mitt rum blir färdigt så ska jag *** ge mig och bli en duktig flicka på att blogga<3 i veckan så har min familj varit i Arjeplog, sjukt kul<3 kört massor av skoooooooooter och spelat massa kort:-) Ehh, men jag ska börja blogga snart PUSS FRÅN MIG<3

kommer inte kunna blogga till veckan!

bara så ni vet
läs www.ideli.blogg.se

Galen dag! :)

hejhej! jusst nu så sitter jag och lyssnar på musik i köke!
(Broken Hearted Girl -  Beyonce)
den är gode bra!
Idag har dagen börjat med att backa ut bilen ur garaget.. LÄSKIGT! och sen med att rida. Riktigt härligt var de :)
Sen så åt man nalta och for till linn. De var kul, där gick vi ut och fota på isen ;o Men ingen gick igenom :)
Sen så gick vi in och kolla på lite filmer från linns gamla mobil :) MINNEN!
hahah, sen så körde vi skoooter! de ägde!<3 Båda flög no av madrassen lika mycke!
Sen så satt vi och prata i 2 timmar i linns rum<3
Så kvällen har varit riktigt mysig!
Nu har jag bara en kvart på mig att packa.. För kl 10 börjar bigbrother♥
Pusshej/K
ÄLSKAR DIG BRUUDEN<3

åhh...

hej", jusst nu så håller jag typ på att döö!.... så smidig ja är..
bara så ni vet.!

Glad påsk ♥

hejhej!
Gud va skönt med lov!<3 Idag har jag inte gjort mycke! Farit til älvsbyn och käkat med pappsen♥
sett lite bb och bara chillat!
alltså en helt K dag! till helgen så får vi se hur de blir. Imorron så kommer mormor&morfar farmor&farfar hit och fikar lite:)
på lördag så har jag tränig, men vi får se hur de blir med den.. För den lilla bajskorven linn och hennes familj ska tilll vittjåkk men vi får se hur de blir om jag följer eller om jag inte följer :)
på Söndag så fyller min lillla host.. Stora Elin år<3 så de blir att fara dit och gratta henne :) men nu
måste ja gå och hjälpa pappa
Pusshej<3
bilder kommer ikv!

Skolan nu!

hejhej!
nu ska vi se titanic, så pusshej<3 ::)


morsningkorsning<3

Tjabbbbbba:-) jusst nu så har jag vaknat och känner att mitt hår står helt åt fel håll:-S Lite scaryyyy.. Idag får vi lov! Fett skönt len vi går till halv3 :-( Sen idag så blire att fara till Älvsbyn å träna nalta gymnastik<3 ÄNTLIGEN! De blir ett kort inlägg som vanligt Pusshej<3

Tips :)

hejhej! hade lust att börja med en bild idag! :) Idag så har jag fått tips av våran lärare som är grymm på att ta kort. Vi ska börja fixa så att hon kan ha foto kurser på skolan. :) hoppas att de blir så! för de är verkligen skit roligt. Jag fick även några idéer om vad jag ska börja läsa om men glömde lappen på skolan :(
menmen that's life. Ikväll blir de fotbolls träning. fick veta att de var en extra gymnastik träning idag men då hade jag redan bestämt mig för fotboll :(
VILL TRÄNA GYMNASTIK NU! har seriöst ÅNGEST! :( puhuu..
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu de blir väl att se lite bb sen äta :) men nu ska jag gå
Pusshej♥

haha..

Hejhej, innan så skrev ja ju att ja å tova baka.;-) men de sluta bra de vart gott Vet it vad ja ska skriva:-) Maria wern nu pusshej:-D

bakning :)

hejhej!
nu har vi våran första plåt i ugnen.. heheh vi får se hur de slutar :) Vi gör choklad-muffins utan choklad :)
bloggar ikväll om hur de sluta :)
pusshej<3
kanske ska säga att ja är me tova :)


1 April 2012

hejhej! nu har jag kommit hem från fotbollsträningen. De gick väl bra eller bättre och bättre. :)
Ihelgen har jag varit med linn och tagit massor av kort! :) med idas kamera.
Tack syrran för att jag får låna den.<3
aa men skitsamma jag och linn har även varit på "Byan"

Earth Hour

de var kul men jag var lite rädd att thea skulle smitta mig med magsjuka :o
men de var kul ändå. HAHAH
på morron när jag vakna så såg ja vilket datum de var :D
1 April 2012
(skojjar dagen)
så de första jag gjorde var att skicka ett sms till linn och säga
jag::::*Linn.. jag har blivit sjuk. Jag har spytt 2ggr inatt. De är säkert thea som har smittat mig. Du e inte sjuk va?
LInn::::* Nä.. åh nej.. Förlåt för att vi for dit.. theas fel:@
jag:::::*mohaho APRIL APRIL DIN DUMMA SILL! JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL :D
första april idag :D
linn::::' idiot!!! <3
jag::* hahahahahahahahahahahahahahahahahha :D
linn::::* AHHH KAJSA!!! <3 :)
JAG::::*** hahah du gick på de du gick på de! :D




hahah busig liten flicka har man varit idag :)
Pusshej:)

RSS 2.0