Piteå Mellandags rea:)

Hej, idag så followade jag syrran till stan. Jag gick med hon och Emme, som Ida kallar hon. :) Det var kul. Allt är ju så billigt på mellandagsrean. Fett värt var det att fara dit. Bilderna på sakerna jag köpte kommer i ett annat inlägg. Sen efter ett tag så tog vi en fika på Nodo. Mys! Sen fortsatte vi och kolla. Sen så for jag och Ida och åt hos farmor. Där bjöds det på Hamburgare <3 Gott med mat!
Sen så stannade jag hos farmor tills typ kvart över 8. För då skjutsade hon mig till Öjebyn. Och där åkte jag hem med Ida. Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon väntas ca 6 timmars träning! Taggatagga! Bilderna kommer som sagt i ett annat inlägg:)

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0