HERO

 
Min helg är räddad, tack vare min syster som for och köpte godis till mig :* Igår så var de tjejkväll och jag, Nora, Hilda och Elin gick och delade ut reklamblad åt berlins. Det gick bra, det var mycket folk så de gick godeså fort. Men de var lite synd att jag missade en hel kväll med mina bruuuds <3 
Jag tittade då på modevisningen som blandannat min syrra gick på, hon var skitsnygg!
Idag så började dagen med bad. De var skit kul, vi var 8stycken som bada.. resten av klassen är sjuk :( Men sen så rullade dagen på som vanligt + att vi fick sluta 2timmar tidigare!  Nu ska jag tjocka mig med godiset som finns i påsen.
hejdå

Kommentera?
Postat av: Moa

GODIS!<3
sv. Tack finaste!<3

Svar: <3
Kajsa Söderberg

2013-05-03 @ 17:22:32
URL: http://madnessheat.blogg.se

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0