Heej 19:35

Heej alihopa!

Ikväll har jag varit med de BÄSTA TJEJERNA<3 in the world ! (stavning)
alltså Lina Linn och Rebecka  vi hade grymt kul. Vi var ute och brottades i våran snöhög har hemma på gården som pappa har skottat upp <3 :D

det var grymt kuul det var ju då med Lina Linn O rebecka <333
Läs gärna Linn och Linas blogg :)


www.linnsanlinnsan.blogg.se
 www.linaajohanssoonn.blogg.se
 men tyvär så har rebecka inte nån blogg men ni som vill att hon ska skaffa kommentera vad ni tycker och jag hoppas att hon läser hejna :)

Heejdååå och Pyss på er <33

Kommentera?
Postat av: linn

He var ju azm !!

Men vi måste träffas oftare, det får itt bli så att vi tillslut glider isär bara för att vi itt tar oss i arslet och träffas, men nu funkare ju! ;)

men rebecka ska skaffa blogg ( punkt slut) !!

men iaf, underbar dag med er <33

2011-01-11 @ 19:50:11
URL: http://linnsanlinnsan.blogg.se/
Postat av: linn

He var ju azm !!

Men vi måste träffas oftare, det får itt bli så att vi tillslut glider isär bara för att vi itt tar oss i arslet och träffas, men nu funkare ju! ;)

men rebecka ska skaffa blogg ( punkt slut) !!

men iaf, underbar dag med er <33

2011-01-11 @ 19:50:44
URL: http://linnsanlinnsan.blogg.se/
Postat av: rebecka

men kajsa!!! jag ska itt skaffa nån blogg, det e inte min grejj att blogga å sånt.... så du och linn kan sluta tjata för det blir itt okej?....... <3

2011-01-12 @ 20:51:49

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0