beställt!

hejhej! nu är billjetterna (stavning) beställda! ;D
känns nice :) de ska bli så sjukt kul!!!
eh, idag ska jag vara med linn ;) vet inte vad vi ska göra men nå kul!
men nu så måste jag väl gå och städa mitt rum nalta så hon inte får syk på mig för att jag har stökigt♥
så måste dra
puss/K♥

aw, måste göras om linn!
eller de kanske heter bokat billjett :D


Kommentera?
Postat av: linn

För de första så var jag bruuuun på den bilden! Och för de andra så fick jag it psyyyk :-*<3

2012-02-02 @ 19:47:53
Postat av: kajsa

Haha, äru säker? :-)

2012-02-02 @ 21:03:26
Postat av: .linn

Klart ;)

2012-02-12 @ 22:31:28
URL: http://linnsanlinnsan.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0