Mystisk gästbloggare :O

Heej <3
Nu gästbloggar jag, vet ni vem jag äe?
Nä det vet ni itt för jag e osynlig xD
Men nu e kajsa hos mig, vi sitter vid datorn, vi har jul städat ;)
och rengort till the fischies ( STAVNING )
Nu ligger kajsa och mummlar om oregelbunda verb, och förhör mig vad tänker du me kajsa?? x)

Ni får själv lista ut vem jag äe ;)
Men nu ska jag dra pussisar x)
Älskar dig kajsasöderberg ;)
<333333  ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Haha, hejdå

Min blogg!
    
      ↓

http://linnsanlinnsan.blogg.se

Jag kan göra pilar ↓















 / Gästbloggaren :))

Kommentera?
Postat av: Anonym

JAG GISSAR ATT DU R LINN

2011-01-01 @ 16:12:59
Postat av: Kajsa.S

vem ?

2011-01-07 @ 15:47:28

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0