JUL JUL (skola urch)

tha tha bloggen;) Nä skojaa
hej ÄNTLIGEN är det frihet från den ursliga skolan;) Idag på skolan så hade vi en tävling Jag lina och linn var i ett lag och Simon martin och ilya var i ett lag så killarna mot tjejern;9 <33
Det gick skit bra vi (tjejerna) van såklart vi vann 2 Brio påsar och två klubbor ;)
Nu är jag tp sjuk eller hes och täppt i nästippen;) hoppas att det blir bättre innan jul;)Men men ikväll så var det då julavslutning på skolan (äntligen)
Jag lina och linn sjöng Waka Waka det gick inte bra för mig men det gick skit bra för lina och linn.. Älskar er och du oxå rebecka Synd att du var sjuk.. <333 Och sen så flöt dagen på ;9 tills nu eller ja det flyter ju på nu oxå nu sitter jag då här vid datorn och bloggar och läntar som PIP till julen..:)

Hoppas at jag får en dator:)<33
MEn nu ska jag göra nå annat;) hejdå<333



Hoppas att ni får många julklappar av den här figuren (tomten)


Kommentera?
Postat av: linn

Heej, det gick tp inte bra för mig, men du var ju bra ju, än ifall du hade ont i halsen och var hes :)

men jag älskar dig jätte mkt oxå vännen <33

älskar er alla tjejer :P <3 (L)

puussss

2010-12-21 @ 19:53:56
URL: http://linnsanlinnsan.blogg.se/
Postat av: linn

p.s älskar din blogg, du skriver så kul <33 du måste sova hos mig ;)

om du vill..

2010-12-21 @ 19:54:33
Postat av: Matilda

Hejj, Fin blogg:)<3

2010-12-21 @ 21:05:11

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0