Dags att blogga<33

Haj haj på er!'
jusst nu så har jag gjort en  bild på www.picnik.com ni kommer att se den sen :D
idag har jag varit i skolan det var kul att träffa alla kompisar <33 men övrigt :S nä men jobbigt att börja om stiga upp tidigt fara till skolan jobbapå lektionerna (stavning) men nu e jag hemma <3 ser på tv<3...
Men nu kommer då en bild...  ja jag tyckte att den var gullig<3
 

Ja, nu kommer då bilden på mobilen jag har en gode bra som ser ut så här
 men jag vill ha den men ändå inte men ändå jag vill typ ha en son här modell
men om jag köper en sonn så kommer jag ångra mig så det blir nog att jag har kvar min lilla sötnos :D


TACK!!: Jag vill tacka Ida min syster tack för att du fixa min blogg och Mari min faster för mobilen jag har nu <33
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
så jusst nu har jag då inge mer att säga till er Hejs
puss på er <33

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0