halloj!!!

Heej allihopa ! Vad gör ni där hemma?
okeej hän lät vell fult ;)
en tråkig sak !!
är att typ ingen läser min blogg :( INGEN!!!
kanske en men det är ju ingen ,, jagvet jagvet jag bloggar inte mkt men iblan så skriver jag
från å me idag så ska jag börja blogga mkt okeej det kommer inte gå men ska försöka;)

Idag har jag då varit på skolan :( gick.....vell hyfsat bra men man kan ju inte säga att det går bra..
idag så vart typ våran lärare skit sur och (besviken) på oss det var ju inte så ovanligt ,,... hahah
i veckan har jag inte gjort så mkt än att plugga som en häst :) hahaha skojja har typ inte plugga alls:)
måste vell göra de snart men men...




Vad ska jag mer skriva???
okeeej e bra grej !
är att skol dag en är slut :)
det finns inte mkt som är bra men men så är livet(:
men nu kom jag på en sak, jag ska ju och tävla snart !! grymt kul är taggad som piiip
men inte än hahahaha,,,
  





nu har jag inget mer att berätta :) men det kommer 2 bilder :) 
 



PYSS på er alla // Kaajsaa.S








:D
LO
                                                                                                    VE <333

Kommentera?
Postat av: mohoho

jag läser ju den! :) :P

2010-10-04 @ 17:49:43
Postat av: Anonym

Haha, jag följer din blogg kajsa, och typ kommenterar hela tiden <33

2010-10-05 @ 18:04:28
Postat av: Anonym

Haha, jag följer din blogg kajsa, och typ kommenterar hela tiden <33

2010-10-05 @ 18:04:30
Postat av: Linn <3

Ooops , glömde skriva namn men hänn var jag <33

2010-10-05 @ 18:05:04

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0