hejhopp! <3

heej på dig ! Snart ska jag till skolan idag har vi
matte
egelska
musik
svenska
inte så många ämnen men ju mindre dästo bättre :)
idag vill jag gratta Linn på sin födelsedag <33
OCh jusst nu är jag avensjuk på hon för att hon fick en läp topp (stavning)
det kanske jag får när jag blir 65 jaja men jag är glad för din skull linn <3333 Haa en hälig och trevlig dag :) // Kaajsaa ♥

 Till dig Linn <3

Kommentera?
Postat av: Johanna Norén

Tjenixen Kajsa :D <3

Allt bra?

Ville bara säga de, och en till sak...

KOMMENTERA MIN BLOGG!

Haha, kram Johanna i saik #18 <333

2010-10-18 @ 19:35:21
URL: http://annahojneron.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0