KIRUNA <33

Hej!!″


 I lördags så var jag i Kiruna och tävla i gymnastik♥
Man tävlade i lag jag var med Elin,Elise, Alice och jag då :) <33
Det gick bra för alla !! I Älvsbyn tror jag <33
Det var en lång väg dit och hem dit ca 4tim i tåg och samma hem men + typ 1 timme  för tåget var ju såklart försenart :S inte så ovanligt men STÖRANDE !!'
Sen efter Tävligen så for vi och åt på typ en king shong resturang :) GOTT ;)
ehhh Älvsbyn var 4a lag och
Team boys Kom etta i nivå 3
Diamanterna kom 2a i nivå 2 (vi)
Pärlorna kom sist i nivå 1
och
team slow kom 3a i nivå 3
 Det var en kul helj och en sak som var gode roligt ... är att på väg hem från kiruna så somna jag i tågen där man brukar  slänga upp väskorna haha  det var lite kul men sen så vakna jag av att Julia och Wilma tog kort på mig ;) HAhahAHAHA kuul men hahah .. NU ska jag gå heejdåå




sötisar♥


Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0