oj oj

 oj Lite sent men nu kommer det <3 Idag efter skolan har jag byggt på min koja ute jag har gjort som en ram runt 3 träd också har jag lagt plankor på och spikat fast ska be pappa om hjälp sen :)

nyss såg jag biggerst loser eller vad de nu heter :)



Varför jag inte har haft tid att bloggaär för att jag har ju då byggt och plugga lite och varit ute och gått i sikfors :)<33
Jusst nu är mamma och hämtar ida som varit i sikfors med sina kompisar :) ehh har inte så mkt att berätta men en sak ska jag berätta  och den saken är att jag ser på tv jusst nu <333 hahaha okeej det var inte kul men nu måste jag  göra mig orning för sängen (TRÖTT)  såå





godnatt och

Kommentera?
Postat av: helene

Vilken mysig blogg du har! Hoppas att det inte gjorde nåt att jag var in å hälsade på !!

2010-10-12 @ 09:23:57

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0