!"#¤%&/()=?

hejhej bloggen :D dissa rubriken men vet inte vad jag ska skriva :D
Min dag idag :)
idag så började dagen med att mamma väckte mig och ida halv 9, kändes som om jag kunde sova till 18:00 jag var as trött och jag gick ändå och la mig tidigt =) (konstigt)
sen så tog jag på mig svettställ och gick och åt :)
(frukost)
sen så latAA jag mig lite mer <3 och sen så for jag gunilla och mamma ut i backen ;)
ida pappa och ola for till norge och fiska :D men vi for ut i backen <3
sen så sa gunilla att jag skulle följa med henne och de gjorde ja :) då hyrde hon några twintips åt mig :)
Tack gunilla
sen så for vi och åkte :) vi åkte ett tag och sen så for vi och åt på hotellet :D jag åt spagetti & köttfers-sås de var gode så gott :)
sen så for vi och åkte igen :D
och sen så for vi på AFTER SKII <3
sen så for vi hem och åt mussla som ida ola och pappa hade plockat :) de var faktiskt gott =)
sen så gick jag och durscha och nu sitter jag och bloggar och ser på konståkning :)

men nu så ska vi äta midda ;b
här är bilder på de vi åt :D

 choklad med grädde= AS GOTT!!!!!

 barn drinck :) = god men lite söt =)

 gusten=söt


hejdå <3 :)


Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0