fotodag <3

hejhej <3
idag så vart de en foto dag<3 kan lägga in bilder senare ikväll :D om jag orkar..
nu så sitter jag och blir störd av mammas flås! hon cyklar på en motionscykel.. hon har cyklat 8km :)
men nu lugnade de ner sig :D
hahah, btw idag så har vi tagit en massa kort :D kolla www.idaftw.blogg.se   om hon har blogga nå ;P
också har vi sola lite, men inte så mkt men lite :D vi passa på när solen kom fram <3
också har jag och ida fått en kofta ;*
hahahah sen när vi skulle fara hem från hotellet så åkte vi bob ner för en backe.. OMG!! vad snabbt de gick!!
och sen när vi skulle svänga av och stanna så kom de två små ungar och deras mamma. så vi var tvungen att svänga ner på skoter leden för vi hann inte stanna :D hhahah gode fail! <3 och sen så bar jag den över vägen.. och sen så åkte vi ner efter ett skoter spår :D men de gick inte så bra. :)
de börja att jag satte mig ner på bobben och när ida hoppa på så tippa vi :D hahah jag sjönk ner i snön så jag vart blöt :( :)
och sen så åkte vi ner skrattande men då ramla ida av och jah fortsatte :D men sen så stanna ja för de var tp ett stup ;D men sen så putta ida ner mig så jag tp flög och landa på gruset :D
hahahah gode FAIL  :) <3
men nu ska ja äta fruktsallad så hejdåå^^<3

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0