Halloj! ett tag sen :D

Hej nu sitter jag och lyssnar på en låt som heter Who Says den var ganska bra men lite jobbig =D
Men nu bytte ja så nu är det fading jag lyssnar på :D
aha men nu ska jag komma till nå lite roligare hoppas jag :D Idag på skolan så har jag ´´PLUMSAT´´ HAHAH! det är tp vatten över hela fotbolls planen och över hela ängen :)  HAHAH! tur att vi har torkskåp på skolan :D
och sen när jag kom hem så tappade jag farten på cykeln så jag stanna mitt i en vattenpöl så jag vart blöt igen! :D hahahahahahh !!!!
okej det kanske inte var så kul men jag har inget att göra:D
Imorgon så blir de ju då träning KUL " har tp inte tränat på en vecka"! hur överlever jag ? ja jag har ju kompisar´♥♥
Men nu ska jag gå och göra nå roligare än att sitta och stirra på datorn =) kanske ut och cykla igen.. ^^ för jag har tp inget att göra! eller göra nå annat =D men nu börjar det bli tråkigt så
|
|
|
|
|
V

HEJDÅ :D


Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0