Hemma igen ;b

 Hej´hej

 nu är jag hemma från söötisrebeckas stuga xD det var jättekul där (L) vi gjorde inte så mkt igentiligen vi solade grilla lite och var ute och sprang/gick :D och lite till :D

 Men nu så har jag varit hemma ett tag jag och ida har varit ute och cyklat en bit in i byn, jefl*r vad mkt vatten som är där :D imorgon så ska jag då gå dit och kolla om de är djupt xD ♥ det har blivit mkt vatten där för de har tp frysit i trummorna under vägen så vattnet inte kommer igenom den så då rinner de bort till ett annat rör :d tp xD
Men nu ska jag gå och läsa en bok som jag har fått låna av rebecka den heter ""äcklig"" det är en sann berättelse om en flicka som blir misshandlad av sin egon mor.. urch vad hämst! och den är SANN...

så nu ska jag gå xD Hejdåå <3



 


Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0