NORGE!

Hejhej bloggen :)
idag blev de att fara till NORGE där har vi shoppppppppaaaaatttt! okej inte så mkt men :) bilder kommer sen ;^)
de är ju som kul att ha varit utomlands under påsken :D under EN DAG ganska coolt :)
men en liten rolig gerj :D vi gick in på clas olsson (stavning) så kolla vi på lite olika saker, men när vi skulle gå där ifrån så var de en son hära katalog som man fick ta gratis :D
jag fråga mamma: visst är dom hära gratis??
mamma: Jaa :)
Jag: okej :D
också tog ja en men när vi satte oss i bilen då läste ja vad som fanns i katalogen och då stod de på NORSKA! jag fatta NADA! okej lite fatta ja men inte mkt!
Jag sa till ida och mamma: Menåå! de står ju på NORSKA!
Dom ba: Men va tror du vi är i norge :D
Och sen alla börja to skratta:) <3
men btw, vi gick in på en dyrebutikk (hahah dyr butik) nä jag skojja de är djuraffär på svenska. DÄR VAR DE EN JÄTTESÖÖT RÅTTA!!!!
DE VAR DEN SÖTASTE JAG HAR SETT!  de såg ut som om han/hon sa köp mig köp mig den var jättegullig <3
men nu kommer bilderna :) <3 framsida
baksida
framsida
baksida
magtröja
tröja som jag och ida fått:)
tights
sötisen <3

jeans shorts (H&M)
Mjuka shorts (H&M)
Mag tröja (H&M)
pöströja (Bjang)
Tights (Cubus)

ja de var de :) <3

hejdåå^^<3

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0