STUDSMATTAN FRAM (=

Hejhej bloggenbloggen! :D

idag så har jag då varit hos linn :D där så tog vi fram studsmattan  det gjorde vi på 15 minuter gu så grymma vi är <3<3 och själv också :D INGEN VUXENS HJÄLP ! :)
Och sen när vi tp hade hoppat i 10000000000000000000000 timmar så for vi och cykla, vi cykla till frida och johan.. :P där hade dom också tagit fram studs mattan (L)(L) så vi stanna där ett tag även tiff och leornard var där. Hahah dom tyckte de var coolt och omöjligt när jag gjorde tre spagathandvolter i rad.. . :) :) menaja.. :D
sen så for vi tillbaks till linn och sen så for jag tp hem direkt :( :´(
men när jag kom hem så tog jag fram studsmattan här :) så jag har nyss kommit in från de:D men nu fick jag en lapp där det stod vad jag skulle göra :S
•  vika sockar/ trosor
•  orkidelapp (en lapp jag ska skriva)
• packa fremorgon :(
 hahha okej de var inte så mkt menmen
nu kommer några bilder som jag har tagit idag hemma <3











Himmlen <3 den ser grymt mjuk ut :D

och en bild jag har redigerat ♥´


Kommentera?
Postat av: linn<3

sjukt söta bilder :) <3

älskar dig <3

2011-04-22 @ 11:11:21
URL: http://linnsanlinnsan.blogg.se/
Postat av: Sanaz

Aw, så fin blogg du har! Läser din syrras blogg varje dag, och märkte att nyss att din blogg var länkad. Fin den är :) Checka in min om du har lust!

www.kameraogonblicket.blogg.se :)

2011-04-22 @ 19:21:18
URL: http://kameraogonblicket.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Sv: Tack! desamma :)

sanaz: Din blogg är jättefin <3

Linn: du har också söta bilder :) älskar dig me<3

2011-04-29 @ 11:19:25
URL: http://kajsakeso.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0