SVAR PÅ KOMMENTAR :D

Svar till Martin.. :D
Postat av: Maisicht

Ja fatta it .. varför skriver man bloggar? . dom är konstiga .. och onödiga.. ..

SVAR!: Man skriver i bloggar för man har lust.. elr jag har de iallafall man kan skriva i bloggar för olika andledningar =)
Och dom är inte konstiga och onödiga! det är bara killar som tycker de! elr inte alla men vissa som! - du! :S
såbara så du vet.. om du ens skulle våga säga att som är onödiga eller konstiga, så har du fel..

btw, tillbaks till bloggandet :D
hejhej nu sitter jag hos farmor och bloggar :D nyss så har jag varit och tränat fotboll, jag kände mig inte så duktig för de gick inge bra.. :( alla passningar for åt pip svängen.. :S
menmen det går inte alltid bra :) man måste ju tänka possitivt ( stavning )
innan träningen så var jag och mamma hos Mari&Tommy och träffat lilla Tova :D gud så sööt hon är (L)(L)(L)
Men nu så ser vi en ganska bra film så hejd¨åå ♥
jesp :D man kan ju inte alltid vara vaken :D

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0