skola snart då :(

hejehj! nu ska jag göra ett snabbt inlägg innana skolan =)
idag har vi våran första spanska lektion hoppas att de blir kul!
jag har tp inte bloggat nå om vad ja har gjort på dagarna ja har bara bloggat om dag 1 osså vidare
så här kommer lite ja har gjort!

jag har sovit hos vilma och rebeckas farmor och farfar! riktigt nice :)
igår så tränade jag fotboll vi övade inför 11- manna
som vi ska spela idag mot saik.. en tränings match =) asså ja kommer tp sabba allt!
men sen så efter träningen så följde ja hem med mica!
vi gjorde tp inte så mycket, snacka lite spela lite tv-spel och skratta! ahahh!
www.micalovisa.blogg.se

aa, men nu måste ja dra bye!




så söt trollslända! ja fattar inte hur man kan vara rädda för sånahär godbitar! <3


Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0