hallojhalloj!<3

jusst nu så kom ja på att ja kanske måste börja fundera på en header ;p  de var ju ett tag sen ja gjorde en ny..
aa, men skitsamma bara så ni vet så kommer de en ny header snart! :D
igår så var ja då med linn under dan ;p skitskojjs<3 vi tp städa lekstugan för vi upptäckte att de var jättevarmt där<3 så vi satt där inne och värmde oss efter de hade regnat (jag linn och ludde )
och sen så grilla vi korv och drack äppel-saft Mums!
och sen så gick vi ner till bäcken och fiska men vi fick bara en jätte liten, så vi slängde tillbaks den :)

____________________________________________ som sträcket lång var tp fisken :)

ikväll blir de ingen träning så nu far ja, mamma och ida på gymmet så nu ska ja packa lite dusch grejjor så hejdåå<3 

kommer lägga upp bilder nån dag när ja orkar<3 :)
pusshej

Kommentera?
Postat av: Anonym

Hejsan!

Vill du ha din klänning på Nelly i Top 100?

Jag kan hjälpa dig!



Allt jag vill är att du rösta på mitt bidrag på facebook sen länkar jag din klänning överallt!!



Gå in på min blogg o läs mitt senaste inlägg för o rösta!

http://galenflikka.blogg.se/



Hoppas vi kan hjälpa varandra :)

2011-06-28 @ 21:23:37
Postat av: Evelina

rösta på min klänning på nelly.com jag röstar självklart på din klänning. Här är länksidan:



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=CgKTZxvZeReWEoupEzH4Camwfy5QgHeinmzCZia4y3N3g9ikxnb1#Gallery

2011-06-28 @ 21:26:23

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0