kulkul! <3

hejhej!
idag har de varit en riktigt nice dag! ja har varit med Linnsanlinnsan hon sov här hos mig inatt <3 vi hade tp as kul igår kväll ;p elr iallafall ja:D
vi spela barn-monopål (stavning) (mamma och pappa! ja vill ha ett större monopål :D haha för i dom stora kan tp ett hus kosta ca: 3mile.. eller kanske mer  och i mitt lilla monopål så är de dyraste 5kr :) HAHAH! ja håller på att skratta ihjäl mig när ja tänker på skillnaden :)
men btw, sen så åt vi glass och melon :D =GOTT<3 och sen så gick vi tp och la oss också snacka vi tills vi somna tp :P
och idag så har vi varit ute :) och tp inte gjort nånting:P men nu på kvällen så har ja linn och pappa varit på FILÉ-FEST! mums xD
där så gick ja och linn runt och sålde lotter, asså shiiit vad vi sålde! (: över 700 spään tp :) om ja kom ihåg rätt! ;b
och sen så ropa vi upp alla nr tex. nr 70 7 0 om ni fatta ?
men sen efter de så åt vi en kaka elr två, inne i kåtan där försökte ja göra upp eld av lite glöd (: men precis när ja hade gått och satt mig så kom nån gubbe in i kåtan och sa:
gubben: men hej är de ni som är eldmästarna.!
linn: ehh,. jaa ;o
också sen så förstörde han min fina glöd och la på massa klabbar vi ville ju bara ha en liten mys eld men han la på inninorden!
och sen så sa han:
gubben: men flickor ni kan ju gå ut och hämta lite ved i vedbon!
vi: jaa.. för vi hade inget annat för oss. ;P
gubben: men vet ni var vedbon är?
KAjsa (ja): jaa!
då tänkte ja: men herregud! jag är tp uppväxt här ;o
haha men ja och linn skratta as mkt åt hänn sen :) men när vi kom tbx med veden så var han då borta!
menmen.. (:
jusst nu så sitter ja med dehär i handen :D
 
ska ja ta? trocadero och äpple?                                    ska man kalla de att bjuda på sig själv? ;)
dissa dålig bild men min webcam är inte bättre :(

men pusshej<3

Kommentera?
Postat av: linn<3 :D

hihi, bästdag<3 :D

2011-06-18 @ 23:34:24
URL: http://linnsanlinnsan.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0