Dator..

Hejhej nu sitter jag här hos farmor och farfar och tittar på datorer .. :D asså varför ska det vara så orettvist! varför ska jag inte få köpa en dator för mina egna pengar?? hoppas att du läser det här mamma..! :S
Nu har jag sparat så jag har bara 384 kr kvar och sen har jag råd.. och jag får inte ens köpa en!..
varför?? jag vill ha en väldigt bra förklaring!.. det räcker inte med att du tycker att jag kommer att sitta mkt vid datorn.. du kan ju inte säga nå för du vet ju inte vi har ju inte tästat..!! :S hoppas att du har läst igenom hejna noga nu!
Det som är understruket i den hära delen av inlägget läs det noga minst 2.000000000000000 ggr :D :D :D

Tbx till bloggandet :D hejehj vad gör ni :D?
nähh, nu börjar vi om det där vart inte bra :)
Chacha bloggen :D hhah hän får duga :D idag så har jag då varit på skolan:S vi har varit i kyrkan =) det var ändå kuligt(Y) Där var vi hela förmiddan:D sen så for vi till skolan och åt lunch sen så fick vi skäll av kalle för att små barnen på skolan ljuger;S dom skyller alltid på oss äldre :S :S :S sen så hade vi engelska resten av dan vi tränade inför en bjäs som vi ska spela upp :D

Hissa och dissa det som hänt idag :D

Hissa: kyrkan och träning.. :D

Dissa: Ingen rast och skola och engelska och skäll :S

men nu ska jag gå (L) hejdå^^♥♥♥♥♥♥♥

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0