Godmorgon'!

Hej hej tagga fotbollsskolan nu då!!<3
Märket nyss att jag har varit med på TV och i TIDNIGEN ondska''!!! hahh skojja!<3
Menmne idag så är det ju FETTISDAG! Då ska vi äta semlor med kusinerna :D KULIT♥
Snart ska jag äta frukost nå ägg å non macka eller gröt ähh får se vad det blir :)<3
NU ser jag då godmorgon sverige det är väl inte så speciellt roligt att se men jag bloggar ju så då spelar det ingen roll :D
Men nu ska jag no gå och vara social men Farmor och farfar och hundarana.. =)
Sen blire Fotbolsskola kl 9:00 - 15:00 sen då ska  jag duscha hahha hade lust;D
och sen så bloggar jag ;D
hahah har en fråga hur stavas durch dusch ???????????????????????
FET TISTAG !!
hhahh va gullig va?
men nu ska jag gå hejd¨¨¨ååå ^^ ♥

Kommentera?
Postat av: Anonym

du skrev rätt först, alltså i inlägget :)

2011-03-08 @ 15:14:33

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0