Halloj !


Heej nu sitter jag här och tp ser Vasaloppet det är inte så speciellt roligt att se men det tycker ju Pappi :O
fattar inte hur man orkar åka 9 mil ???  - Det skulle inte jag åka.. okej kanske i slovmotion (stavning) ♥ Nu har jag tänkt börja blogga igen på den hära jag har ju bloggat lite på www.kajsasoderberg.blogspot.com men inte så mkt (a
menmen igår så var jag med Linn på stan vi såg på bio och gick runt och kolla lite♥ läs gärna hennes blogg www.linnsanlinnsan.blogg.se :D
Nu har jag tänkt kolla lite andra bloggar te,x

www.idaftw.blogg.se

www.linnsanlinnsan.blogg.se

www.jennystenvall.blogg.se

och Linas vet inte adressen men kan lägga in den senare idag ;D

MEn nu ska jag kolla dom och sen logga in på Facebook <3

Vi synes hejd¨¨¨åå puss kajsa♥


Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0